شمانیوز
شما نیوز

چهره بدون آرایش شیلا خداداد سوژه شد

پس از چندی که برخی بازیگران زن عکس‌های بدون آرایش خود را منتشر کردند، شیلا خداداد نیز به این کارزار پیوست.

چهره بدون آرایش شیلا خداداد سوژه شد

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: در کارزاری که با ترانه علیدوستی آغاز شده بود، نوبت به شیلا خداداد رسید تا عکس بدون آرایش خود را منتشر کند.

شیلا خداداد هم عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد.

 

دلیل کم کاری شیلا خداداد

شیلا خداداد از این‌که برخی کاربران در فضای مجازی علیه اظهارنظرهای او موضع می‌گیرند، انتقاد کرد و گفت به خواست خودش در حرفه بازیگری کم کار شده است تا تمام وقتش را برای خانواده و فرزندانش بگذارد.

این بازیگر که سال گذشته در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش کرد، در صفحه اینستاگرامش نوشت: “سلام، برام جالبه که هر پستی که خودم میذارم یا هر کسی از من میذاره، عده‌ای از دوستان که تعدادشونم کم نیست کامنت میذارن که تو مگه فیلم بازی می‌کنی که اظهارنظر می‌کنی؟!

من در سال‌های اخیر خیلی کم کار شدم، می‌دونین چرا؟ چون یه روزی که اتفاقا خیلی هم پر کار بود فکر کردم و تصمیم گرفتم که تشکیل خانواده بدم که بچه‌دار بشم. وقتی بچه‌دار شدم نتونستم چند تا کار رو با هم انجام بدم پس تصمیم گرفتم فقط مادر باشم. ”

شیلا خداداد در ادامه نوشت: “خیلی از همکاران عزیز هم کار می‌کنند هم مادر هستند ولی من نتونستم. امروز تمام وقتم برای خانوادم هست و کتاب. .

من سیمرغ ندارم ولی یک همسر و پشتیبان تمام عیار دارم. من خیلی از موقعیت‌های کاریم رو از دست دادم ولی دو تا بچه دسته گل دارم. روحم آرومه حالم خوبه از هیاهو دورم و به شغل امروزم افتخار می‌کنم. مهم بودن رو با تمام وجودم احساس می‌کنم”

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied