شمانیوز
شما نیوز

جواب دندان‌شکن بهاره رهنما به منتقدان

چندی پیش بهاره رهنما که یکی از بازیگران معمولا پرحاشیه به حساب می‌آید، در یک لایو به فردی که او را پیرزن خطاب کرده بود، جواب کوبنده‌ای داد!

جواب دندان‌شکن بهاره رهنما به منتقدان

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: بهاره رهنما که یکی از بازیگران معمولا پرحاشیه به حساب می‌آید، در یک لایو به فردی که او را پیرزن خطاب کرده بود کاملا بداهه و بدون فکر کردن پاسخ داد: «عزیزی که به من می‌گویی پیرزن! بدان و آگاه باش که من اصلا از این حرفت ناراحت نمی‌شم. چون من وقتی پیر بشم حتما از آن پیرزن‌هایی هستم که خیلی دوست‌داشتنی می‌شم هر چقدر که پیرتر بشم!

و دوم اینکه یک زن به اندازه کافی عاقله و وقتی پیشوند «پیر» بهش اضافه می‌شه یعنی یک زن فرزانه و قطعا من پیرزن خیلی جذابی هستم! »

بهاره رهنما در لایو اینستاگرام: من پیر هم بشم پیرزن بسیار جذابی می‌شم!

بهاره رهنمای با اعتماد به نفس

بهاره رهنما از بازیگران با استعداد ایرانی است. این پاسخ بهاره رهنما بسیار مورد توجه دوستدارانش و حتی کسانی شد که خیلی او را قبول ندارند!

واقعا اگر بهاره رهنما این روحیه‌ی عالی و سرشار از اعتماد به نفس را نداشت، تا این حد موفق نمی‌شد و بهاره رهنما خیلی وقت پیش بازیگری را کنار می‌گذاشت!

به نظرم باید یک جلسه‌ی آموزشی با همکارش خانم سحر زکریای عزیز هم ترتیب دهد تا او هم دیگر اینقدر زود از حرف و حدیث‌ها ناراحت نشود و واکنش نشان ندهد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied