شمانیوز
شما نیوز

هومن سیدی | هومن سیدی و همسرش بیتا اصلانی

عکس همسر جدید هومن سیدی | عکس هومن سیدی

تصاویری از هومن سیدی و همسر دومش بیتا اصلانی را در ادامه مشاهده می کنید. هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. هومن سیدی تا کنون دوبار ازدواج کرده است.

عکس همسر جدید هومن سیدی | عکس هومن سیدی

مه شو : تصاویری از هومن سیدی و همسر دومش بیتا اصلانی را در ادامه مشاهده می کنید. هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. هومن سیدی تا کنون دوبار ازدواج کرده است. همسر اول او آزاده صمدی و همسر دومش بیتا اصلانی است. هومن سیدی و همسر دومش یک دختر به نام نیل دارند. 

هومن سیدی

ازدواج دوم هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان کشورمان نیز تجربه ازدواج مجدد را داشته است.هومن سیدی برای اولین بار با آزاده صمدی در سال 1385 ازدواج کرد و زندگی مشترک آنها در سال 1392 به پایان رسید. این هنرمند در آبان ماه سال 96 با انتشار عکسی از همسر و دختر یک ساله اش به نام نیل، خبر ازدواج مجدد خود را تائید کرد.

هومن سیدی

 

هومن سیدی کیست؟

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت ؛ بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس است فارغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس وارد بازیگری شد در ادامه زندگی زناشویی اش با آزاده صمدی به طلاق ختم شد او حالا دوباره ازدواج کرد و یک فرزند هم دارد و تابحال پنج سیمرغ برنده شده است.

هومن سیدی

برادر هومن سیدی کیست ؟ بیوگرافی هامون سیدی

برادر هومن سیدی ، هامون سیدی نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. هومن فرزند دوم یک خانواده با 4 فرزند است که دو برادرش حامد و هامون و خواهرش هیلدا نام دارد ، مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش بازنشسته بانک است.

هومن سیدی

هومن سیدی بازیگری را در چه سالی و با کدام فیلم آغاز کرد؟

سیدی سال 1383 وقتی 24 ساله بود در تست کمال تبریزی قبول شد و در فیلم یک تکه نان به کارگردانی وی اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد یکسال بعد در چهارشنبه سوری اصغر فرهادی نیز نقش کوتاهی ایفا کرد.

هومن سیدی

حواشی هومن سیدی و همکاری با بابک زنجانی 

فیلم سیزده به کارگردان هومن سیدی در سال 92 با سرمایه گذاری مستقیم بابک زنجانیکه حالا یکی از ابر بدهکاران بانکی است تولید شده این فیلم دومین سرمایه‌ گذاری مستقیم بابک زنجانی پس از فیلم هیچ کجا هیچ‌ کس، می باشد

هومن سیدی

فیلم های سینمایی که هومن سیدی در آن ایفای نقش کرده است:

طلا – 1397

مصادره – 1396

کمدی انسانی – 1395

آذر – 1395

مادری – 1394

اینجا کسی نمی ‌میرد – 1394

پل خواب – 1394 

بوفالو – 1393

در مدت معلوم – 1393

من دیه‌ گو مارادونا هستم – 1393

نیمرخ‌ ها – 1393

خط ویژه – 1392

شب بیرون – 1392

آزادراه – 1389

یک وجب از آسمان – 1387

زخم شانه حوا – 1386

آنکه دریا می‌ رود – 1385

پابرهنه در بهشت – 1384

چهارشنبه سوری – 1384

یک تکه نان – 1383 

کارهای سریالی که هومن سیدی در آن ایفای نقش کرده است: 

مهرآباد – 1392

 تا ثریا – 1390

سی ‌امین روز – 1389

در چشم باد – 1389

راه بی ‌پایان – 1386 

هومن سیدی و تئاتر

هومن سیدی

بازی های هومن سیدی در تئاتر

هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثرحسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های راه بی پایان همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح الله حجازی اشاره کرد. از دیگر فیلم هایی که در کارنامه هنری او به چشم می خورد به این فیلم ها می توان اشاره کرد :شب بیرون، خط ویژه مصطفی کیایی، نیمرخ ها ساخته ایرج کریمی، در مدت معلوم، پل خواب، مادری، کمدی انسانی، مصادره و طلا ساخته پرویز شهبازی. هومن سیدی برای بازی در فیلم من دیه گو مارادونا هستم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فجر و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران گرفت.

هومن سیدی

بازیگران مشهوری که هومن سیدی به سینمای ایران معرفی کرده است:

از دیگر فعالیت های او آموزش هنرجویان بازیگری در آموزشگاهش است. او در فیلم هایش بازیگران جدیدی مثل امیر جدیدی و یسنا میرطهماسب را به سینمای ایران معرفی کرد. فیلم های هومن سیدی در مقام کارگردان عبارتند از آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده. وی بعد از موفقیتهای داخلی و بین المللی، دکترای افتخاری کارگردانی از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied