شمانیوز
شما نیوز

سورپرایز تولد ساره بیات

علیرضا افکاری همسر ساره بیات عکسی از سورپرایزی که برای همسرش تدارک دیده بود منتشر کرد.

سورپرایز تولد ساره بیات

به گزارش پایگاه خبری بازار بورس: ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در ۱۴ مهر ماه ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. ساره بیات از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد. ساره بیات بازیگر مطرح سینما ایران خبر ازدواجش با علیرضا افکاری را رسما اعلام کرد. علیرضا افکاری همسر ساره بیات آهنگساز ایرانی متولد ۱۳۵۶ در اصفهان است.

ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات

 

ساره بیات (زاده۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره بیات حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

ازدواج ساره بیات:

علیرضا افکاری در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با انتشار متن زیر خبر از ازدواجش با ساره بیات را داد:

همسرم...

بانوی زیبای من...

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان،سالهایی که در کنارت زیستم،شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست.

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم،

برای داشتنت،

برای بودنِ همیشگیت،در کنارم،

و عشقی که هردم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد،

از تو سپاسگزارم.

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان.

علیرضا افکاری زاده ۲۲ شهریورماه ۱۳۵۶ در اصفهان می باشد. وی آهنگساز و تنظیم کننده است. علیرضا افکاری سال های قبل با نازلی بخشایش نوازنده (هارپ و پیانو) ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام نیکا می باشد ولی این زندگی دوامی نداشت و به جدایی این دو هنرمند ختم شد.

توسط ‌حبیب رضایی بـه گروه و دستیاران آقای فرهادی معرفی شدم. جلسه‌ های متعددی داشتیم تا بـه انچه مدنظر ایشان بود برسم ودر نهایت وقتی انتخاب شدم، خیلی خوشحال بودم، چون بـه نظرم تمام روزهای کار با ایشان مثل یک کلاس درس مهم بود.

ساره بیات درسال ۸۹ با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن بـه طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام بـه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اصغر فرهادی می‌باشد.

ساره بیات خواهری به نام سروین دارد. سروین همسر رضا قوچان نژاد، بازیکن فوتبال است. آنها پسری به نام دوران دارند.

دل یک مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی است. این سریال محصول سال ۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. ساره بیات در سریال دل نقش رستا پژوهی را ایفا کرده است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی است که دو جوان عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و در این میان با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied