شمانیوز
شما نیوز

تغییر چهره جالب مهدی قائدی

عکسی از مهدی قائدی در امارات منتشر شده که مورد کنایه پرسپولیسی ها مواجه شده است.

تغییر چهره جالب مهدی قائدی
به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: مهدی قایدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرد. . مهدی قایدی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل ۹۶-۱۳۹۵ توانست به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. مهدی قایدی در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که مهدی قایدی در آن عضو بود و پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست مهدی قایدی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد. تصویری نیز از مهدی قایدی با چهره جدید و با سبیل منتشر شد​

تغییر چهره مهدی قائدی

پس از درخشش قائدی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست به کار شدند و قائدی سرانجام در تیر ماه ۱۳۹۶ با قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست. قائدی اولین بازی خود برای استقلال را در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در مقابل استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی‌اش، تصویر خوبی از خود بر جای گذاشت

در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، قائدی توسط امیرحسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران دعوت شد، اولین بازی ملی خود را در مقابل زامبیا بازی کرد و ۱۸ دقیقه در زمین بود. همچنین چند دقیقه نیز در مقابل پرتغال بازی کرد اما مصدوم شد و در نتیجه از بازی خارج شد.

مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال، با جثه کوچک خود برای خیلی‌ها یادآور باشوی محبوب بهرام بیضایی بود به همین دلیل قائدی در میان طرفدارانش به باشو معروف است همچنین از او به عنوان نیمار ایرانی نیز یاد می‌شود. در بدو ورود او به استقلال، به سرعت ویدیوهای دریبل و حرکات استثنایی او در دنیای مجازی پخش شد و باعث محبوبیتش شد. وی که برای پیوستن به استقلال ترک تحصیل کرده بود، سربازی نرفته است و هنوز در تلاش برای به تاخیر انداختن آن است.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فوتبالیست استقلالی است. ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. خبری که در رسانه ها بسیار درباره ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی پیچیده است بزرگ بودن ستاره معصومی از همسرش است.  ستاره معصومی فیلم جنجالی دیگری را در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش تند بسیاری از کاربران را در پی داشت.

ستاره معصومی فیلمی را در حال خرید از پاساژی در امارات منتشر کرده است. این در حالی است که کاملا حجاب خود را کنار گذاشته و این بی حجابی با نشر دادن در فضای مجازی ترویج می کند. اما سوال دیگر مردم علت انجام این کارهای عجیب توسط برخی ورزشکاران و فوتبالیست های جوان ماست!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied