شمانیوز
شما نیوز

آناهیتا درگاهی | آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی | آناهیتا درگاهی بیوگرافی | همسر سابق آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی/تیپ عجیب علی اوجی در کنار آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در کنار علی اوجی بازیگر معروف را ببینید.

آناهیتا درگاهی/تیپ عجیب علی اوجی در کنار آناهیتا درگاهی
 
ستاره پارسی: آناهیتا درگاهی بازیگر موفق در سینمای ایران است که در فیلم و سریال های خود بسیار خوش درخشید. آناهیتا درگاهی یک بار زندگی مشترک ناموفقی داشت و از همسر اولش محمد پروین جدا شد. آناهیتا درگاهی برای بار دوم با بازیگر معروف سینمای ایران اشکان خطیبی ازدواج کرد. آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی بسیار از زندگی زناشویی خود راضی هستند. آناهیتا درگاهی مدتی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود و در حال حاضر حال ایشان خوب است.

تیپ عجیب علی اوجی در کنار آناهیتا درگاهی+عکس

آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

 

آناهیتا درگاهی برای بار دوم در سال 1395 با اشکان خطیبی که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد، می گوید ما کم کم به هم علاقمند شدیم.آخرش اشکان دل منو دزدی و ازدواج کردیم. آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی زندگی بسیار خوبی را با هم آغاز کرده اند.

dGPdcWG1aGSD

خانم درگاهی می گوید: من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم، بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است.

 

 کلی حرف با او دارم و هر کاری که به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم دارد.اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد !

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied