شمانیوز
شما نیوز

مکان عجیبی که آزاده صمدی برای نوشیدن قهوه انتخاب کرده!+عکس

آزاده صمدی عکسی از قهوه نوشیدنش را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

مکان عجیبی که آزاده صمدی برای نوشیدن قهوه انتخاب کرده!+عکس

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: در این تصویر آزاده صمدی با ژست جالبی روی میز بیلیارد نشسته و در حال نوشیدن چای از فنجان است. آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. آزاده صمدی به تازگی عکسی از خود را در فضای مجازی منتشر کرده است.

آزاده صمدی با ژست جالبی روی میز بیلیارد چای نوشید.

 

واکنش آزاده صمدی به رویدادهای افغانستان: دلواپس دختران آن دیارم

آزاده صمدی، بازیگر سینما با انتشار متنی به مقاومت ولایت پنجشیر به رهبری احمد مسعود، فرزند احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان در مقابل طالبان، واکنش نشان داد.

آزاده صمدی با انتشار تصاویری از احمد مسعود، دختران و زنان پنجشیر و پوستر فیلم «رم شهر بی‌دفاع» نوشته است: “میزانسن آنچه در پنجشیر اتفاق می‌افتد را اینجوری می‌شود تعریف کرد: احمد مسعود به جای فرار به ایران و یا فرانسه و زیستی آسوده و گمنام رفت در غارهای پنجشیر سنگر ساخت.

جهانیان تلاش می‌کنند اهمیتی به او ندهند، اما دستهای خالی و تنهای فرمانده جوان پنجشیر وجدان‌ها را نشانه گرفته در آغاز مردمان ایران و رفته رفته افکار عمومی جهان به نقطه‌ای روشن در سیاهه افغانستان چشم دوخته اند. در جهانی که همه چیزش برای نا امیدی فراهم است شجاعت و جسارت احمد مسعود الهام بخش و امیدوار کننده است.

اما… همه چشم‌ها به مسعود دوخته شده و من به مادر مسعود فکر می‌کنم که چنین فرزند رشیدی تربیت کرده است. همه به پنجشیر فکر می‌کنند و من دلواپس دختران و زنان آن دیارم. جنگ‌ها دو دسته قهرمان دارند. ناموری‌اش به مردان میدان می‌رسد و گمنامی‌اش به مادران و دخترانی که پشت سر این مردان هستند. اخبار از پنجشیر می‌آید و من یاد حرفهای فرانچسکو به خانم پینا در فیلم رم شهر بی‌دفاع می‌افتم:

خانم پینا به فرانچسکو می‌گه: انگار هیچ وقت از این جهنم بیرون نمی‌آییم. فرانچسکو جواب می‌ده: تموم میشه پینا، تموم می‌شه و بهار برمی گرده و خیلی هم زیباتر خواهد بود چونکه آزاد هستیم. نباید از امروز و فردا بترسیم. چونکه ما توی راه درست هستیم. ما توی راه راست هستیم. برای چیزی می‌جنگیم که باید. شاید راه طولانی و سخت باشه ولی می‌رسیم و دنیایی بهتر رو خواهیم دید برای همین نباید بترسی.

همزبانان افغانستانی ام! دختران زیبای پنجشیر شاید راه طولانی و سخت باشه ولی می‌رسیم و دنیایی بهتر رو خواهیم دید برای همین نباید بترسیم. “

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied