شمانیوز
شما نیوز

رضا عطاران | رضا عطاران و همسرش

رضا عطاران چقدر پیر شده! | تصاویر باورنکردنی رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون است. رضا عطاران در مشهد به دنیا آمده است. رضا عطاران متاهل است ولی ترجیح می دهد از زندگی شخصی اش در رسانه ها سخن نگوید.

رضا عطاران چقدر پیر شده! | تصاویر باورنکردنی رضا عطاران

مه شو : رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون است. رضا عطاران در مشهد به دنیا آمده است. رضا عطاران متاهل است ولی ترجیح می دهد از زندگی شخصی اش در رسانه ها سخن نگوید. تصویری عجیب از چهره شکسته رضا عطاران را در ادامه مشاهده می کنید.

رضا عطاران

بیوگرافی رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون

رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است. رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت. او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تئاتر حسن حامد فعالیت هنری خود را در سال 1361 آغاز نمود.

رضا عطاران

 

بازی رضا عطاران در سریال ساعت خوش

 ساعت خوش نام یک سریال طنز است که در سال 1373 توسط مهران مدیری ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو گردید. رضا عطاران در این فیلم با رضا شفیعی جم، سعید آقاخانی، ارژنگ امیرفضلی و نادر سلیمانی هم بازی بود.

رضا عطاران

رضا عطاران در چه فیلمی برای اولین بار دیده شد؟

عطاران در سال 1369 با بازی در مجموعه تلویزیونی بیداران به کارگردانی اصغر عبداللهی برای اولین بار در تلویزیون دیده شد و پس از آن با ایفای نقش در سریال پرواز 57 و ساعت خوش مهران مدیری به شهرت رسید و در عرصه بازیگری پیشرفت کرد. سریال پرواز 57 یکی از نخستین سریال های طنز بعد از انقلاب بود که توسط مهران مدیری و در سال 1372 ساخته و از شبکه اول سیما به نمایش گذاشته شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. رضا عطاران در کنار نصرالله رادش، سعید آقاخانی و حمید لولایی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت.

رضا عطاران

 

رضا عطاران در سریال مجید دلبندم

عطاران بعد از بازی در سریال های سال خوش، سرزمین سبز و دنیای شیرین، در سال 1378 اولین فعالیت خود در زمینه کارگردانی را با مجموعه تلویزیونی مجید دلبندم رقم زد. عطاران در این سریال علاوه بر کارگردانی و نویسندگی به عنوان بازیگر هم حضور داشت. مجید دلبندم داستان عروسکی دست دراز به نام مجید است که با شیرین کاری هایش هر بار ماجرای تازه ای را خلق می کند. این سریال در گروه کودک و نوجوان تولید شده و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد، یوسف تیموری، زیبا بروفه ، جواد رضویان و مجید صالحی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز میباشند. 

رضا عطاران

ماجرای خداحافظی رضا عطاران بعد از سریال بزنگاه

عطاران که با ساخت سریال های پر مخاطبی مثل خانه به دوش، متهم گریخت و ترش و شیرین توانسته بود هواداران زیادی را به خود جلب کند و مردم را برای لحظات کوتاهی شاد نماید با ساخت سریال طنز و دیدنی بزنگاه از تلویزیون خداحافظی کرد و علیرغم پیشنهاداتی که از سوی صدا و سیما دارد ولی تا کنون خبری از همکاری او با صدا و سیما اعلام نشده است. عطاران علت دوری از تلویزیون را خستگی اعلام کرده است. بزنگاه با بازی مرجانه گلچین، حمید لولایی و علی صادقی در سال 1387 توسط رضا عطاران ساخته و در ماه رمضان همان سال از شبکه سوم سیما مهمان خانه های مردم بود.

رضا عطاران

رضا عطاران و لقب سودآورترین بازیگر سینما 

رضا عطاران با بازی در فیلم های طبقه هساث، رد کارپت و کلاشینکف و سود آوری 1.6 میلیاردی در سینمای ایران لقب سود آورترین بازیگر را در سال 1393 از آن خود کرد. او همچنین در سال 1393 در فیلم نهنگ عنبر نقش ارژنگ صنوبر را بازی کرد، این فیلم به کارگردانی سامان مقدم ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید ولی این اتفاق نیافتاد و در اواخر اردیبهشت سال 1394 در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد و با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شد. عطاران بعد از نهنگ عنبر در دو فیلم موفق گینس و من سالوادور نیستم به ایفای نقش پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied