شمانیوز
شما نیوز

جواد عزتی | عکس همسر اول جواد عزتی | جواد عزتی اصالتا اهل کجاست | سن همسر جواد عزتی | جواد عزتی و همسرش و فرزندش | همسر اول جواد عزتی

استایل شیک و اسپرت جواد عزتی / عکس جواد عزتی

جواد عزتی عکسی با استایل متفاوت منتشر کرد .

استایل شیک و اسپرت جواد عزتی / عکس جواد عزتی
 
به گزارش ستاره پارسی : در بیوگرافی امروز نگاهی خواهیم داشت به زندگی و اثار یکی از بازیگران خوب و توانمند کشورمان که با بازی در فیلم های بسیار زیادی چون لاتاری،تنگه ابوغریب،هزارپا،آینه بغل،اکسیدان،خرگیوش،ماجرای نیمروز و... توانسته است به شهرت فراوانی دست پیدا کند. جواد عزتی در تاریخ دی سال 1360 در یکی از محله های جنوب شهر تهران (محله هاشمی) چشم به جهان گشود.جواد از کودکی علاقه بسیار زیادی به سینما به خصوص فیلم های طنز داشت و همیشه همراه با برادرانش به سینما می رفت.فیلم کودک گلنار ساخته کامبوزیا پرتوی یکی از اولین فیلم هایی بود که عزتی را به سینما علاقمند کرد.به گفته خود جواد او این فیلم را بیش از 7 بار در سینما دیده است.برای ادامه بیوگرافی جواد عزتی با ما همراه باشید.

جواد عزتی

 
 

وی در ابتدا کار خود را با تئاترهای مدرسه ای اغاز کرد و توانست استعداد خود را در زمینه بازیگری به نمایش همگان بگذارد.وی چندی بعد همراه با گروهی از دوستانش که آنها نیز علاقه بسیار زیادی به سینما و تئاتر داشتند یک گروه خیابانی را تشکیل داد. جوادعزتی خیلی زود موفق شد تا به پیشرفت بسیار زیادی در زمینه بازیگری دست پیدا کند وی بعد از گرفتن مدرک دیپلم وارد دانشگاه سوره شد و در رشته تئاتر ادامه تحصیل کرد.وی در همان سال ها بود که با همسرش مه لقا باقری اشنا شد و این آشنایی سرانجام به ازدواج این زوج هنری ختم گردید.

بر خلاف جواد و برادارانش ،پدرشان میانه خوبی با سینما و بازیگری نداشت و دوست نداشت تا هیچکدام از فرزندانش به سمت بازیگری کشیده شود. به این ترتیب وی مجبور بود تا دور از چشم پدرش فیلم‌های ویدیویی‌ای که جمع‌آوری می‌کرد را ببیند، که همین مخفیانه فیلم دیدن او علاقه اش به سینما را روز به روز بیشتر می‌کرد.عزتی علاقه بسیار زیادی به کمدین‌هایی همانند باستر کیتون، چارلی چاپلین، جری لوییس و ... دارد که ریشه در همان دوران کودکی و نوجوانی او دارد.

جواد عزتی برای اولین بار در سریال قصه‌های شبانه به کارگردانی سعید آقا خانی بود که توانست وارد دنیای سینما و تلویزیون شود.داستان اشنایی و ورود او به سینما از این قرار است که جواد عزتی در یکی از نمایش های کودکان به عنوان بازیگر حضور می یابد و از طرفی سعید آقا خانی نیز دخترش را برای دیدن آن نمایش به سالن اجرا می آورد.سعید آقا خانی که از بازی جواد بسیار خوشش می آید تصمیم می گیرد تا جواد را برای بازی در یکی از سریال های اصغر فرهادی پیشنهاد دهد اما وقتی شب بعد به سالن می رود متوجه می شود که جواد دیگر در آن نقش حضور نخواهد یافت.وی سال بعد دوباره او را به صورت کاملا اتفاقی ملاقات می کند و اینبار به او پیشنهاد بازی در سریال خودش به نام قصه های شبانه را می دهد.

 

جواد عزتی در همان سال در سریال دیگری به نام قرارگاه مسکونی به کارگردانی جواد رضویان حضور یافت.این سریال در نوروز 1387 از تلویزیون به نمایش در آمد که با استقبال مردم همراه بود.در این سریال بازیگرانی چون مهران غفوریان،علی صادقی،شهرام قائدی،جواد عزتی و جواد رضویان حضور یافته اند.

داستان سریال : چند تن از سربازان پادگان هنگ مرزی لیلان قصد داشتند تا تعطیلات نوروز را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند، اما به آنها مرخصی داده نمی‌شود. بنابراین آنها تصمیم به فرار از قرارگاه می‌گیرند. اما تلاش‌های آنها بی‌فایده است. سرانجام پس از طی ماجراهای زیادی با وساطت استوار مخلص در پادگان جشنی بپا می‌شود و خانواده‌های سربازان به پادگان می‌آیند تا تعطیلات نوروز در کنار فرزندانشان باشند.

جواد عزتی

بازی بسیار متفاوت جواد عزتی در سریال بسیار مطرح قهوه تلخ

شاید بتوان بازی در سریال قهوه تلخ در سال 1391 را یکی از مطرح ترین نقش آفرینی های وی دانست. او در این فیلم در نقش بابا اتی ظاهر می شود که به نظر خودش بازی در این نقش یکی از دوست داشتنی ترین تجربه هایش می باشد.این سریال داستان نیما زند کریمی استاد تاریخ معاصر را روایت می کند که در تحقیقاتی راجع به یک دوره تاریخی، با خوردن یک فنجان قهوه به شکلی عجیب، به همان دوره تاریخی بر می‌گردد، یعنی سال 1201 جهانگیر شاه، حکومت می‌کند و دربار او اتابک اعظم خوابگذار، اقبال السلطنه، لعبت الملوک، فخر‌التاج بانو، اختر الملوک، کاترین روسی، نازخاتون، بلد الملک، برزو خان سپهسالار، دامبول السلطنه، بیخودی الملک دیلمی و نیما زند کریمی می باشند.در این سریال بازیگرانی چون مهران مدیری،سیامک انصاری،محمدرضا هدایتی،رضا فیض نوروزی،غلامرضا نیکخواه،برزو ارجمند،الیکا عبدالرزاقی،سحر جعفری جوزانی،هادی کاظمی،آرام جعفری،بیژن بنفشه‌خواه،ساعد هدایتی،سعید پیردوست،رامین پور ایمان،سحر زکریا،جواد عزتی،نادر سلیمانی،فلامک جنیدی،ماندانا سوری،عارف لرستانی،مریم بخشی،شایان احدی فر،شادی احدی فر،فاطمه هاشمی،علی لک پوریان،شقایق رحیمی راد،حمید کاشانی حضور یافته اند.

فیلم طنز اکسیدان با بازی جواد عزتی و امیر جعفری

جواد عزتی در سال 1395 در فیلم بسیار موفق و خوش ساخت اکسیدان به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی توانست بازی قابل قبولی را در کنار بازیگر مطرح سینمای ایران امیر جعفری از خود به نمایش بگذارد.جواد عزتی در این فیلم در نقش (اصلا) ظاهر می شود که قرار است به زودی با نگار که نقش آن را لیندا کیانی بر عهده دارد ازدواج کند اما نگار برای رسیدن به رویای خارج رفتن، با مبلغی پول، قاچاقی از ایران خارج می‌شود.بازیگران این فیلم عبارتند از جواد عزتی،امیر جعفری،شبنم مقدمی،شقایق دهقان،رضا بهبودی،لیندا کیانی.

نگاهی به فیلم آینه بغل با بازی جواد عزتی

در سال 96 آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان توانست با فروش فوق العاده ای بیش از 10 هفته صدر جدول پرفروش ترین ها را مال خود کند. فیلم از انجایی شروع می شود که مرتضی برای سالگرد نامزدی اش مهناز (نازنین بیاتی) تصمیم می گیرد ماشین گرانقیمت را بدون اجازه برداشته و با نامزدش روز خوشی را سپری نماید. اما در این بین ماشین دچار خسارت می شود و اینه بغل آن شکسته می شود.از انجا مشکلات این زوج اغاز می شود.در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا گلزار،جواد عزتی،یکتا ناصر،نازنین بیاتی؛مه‌لقا باقری حضور یافته اند.

 

داستان فیلم : مرتضی(جواد عزتی) پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از 2 روز مرتضی و نامزدش مهناز(نازنین بیاتی) برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ(محمدرضا گلزار)می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied