شمانیوز
شما نیوز

شباهت دیدنی مهران غفوریان با پدرش

بالاخره مهران غفوریان عکس پدرش را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: مهران غفوریان همچنان برای مردم ابهام آفرینی می کند. مهران غفوریان چند وقتی است به شکل سوال برانگیزی لاغر شده است. مهران غفوریان می گوید برنامه رژیم غذایی داشته و از این وضعیت خودش راضی است. مهران غفوریان همه شایعات در مورد خودش را تکذیب کرده است. مهران غفوریان در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳ بدنیا آمد. مهران غفوریان در تهران متولد شد. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال ۱۳۷۳ در ۲۰ سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied