شمانیوز
شما نیوز

داستان جالب عاشقی جواد عزتی و همسرش

ماجرای آشنایی جواد عزتی بازیگر محبوب و دوست داشتنی و همسرش مه لقا باقری داستان جالبی دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

داستان جالب عاشقی جواد عزتی و همسرش

به گزارش پایگاه خبری خبر آزاد: جواد عزتی یکی از بهترین های تلویزیون و سینمای ایران است که حضورش در فیلم های کمدی، فروش را تضمین می کند و نقش آفرینی اش در فیلم های جدی مخاطب را محو داستان و میخکوب می کند.

برای بسیاری از مخاطبان سینما و تلویزیون بسیار جالب است که با زندگی خصوصی بازیگری مانند جواد عزتی که این روزها بسیار خوش درخشیده آشنا شوند.

شروع آشنایی و عاشقی جواد عزتی با همسرش

جواد عزتی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران و متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد و از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع کرده است. مه لقا باقری همسر جواد عزتی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور و متولد 24 خرداد 1360 است و فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر است.

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان بجای رفتن به دانشگاه در تئاترهای مختلفی بازی می کرد و به قول خودش هیچ تئاتر خیابانی نبوده که او در آن کار نکرده باشد. جواد عزتی به دلیل بازی های فراوان در تئاتر با دانشجویان این رشته آشنا بود.

مه لقا باقری که در آن روزها کارگردانی نمایش میلر، یعنی همان جایی که جواد عزتی و مه لقا باقری عاشق هم شدند را بر عهده داشت، از جواد عزتی دعوت به همکاری نمود و اینگونه باب آشنایی این دو بازیگر جوان رقم خورد و همین آشنایی منجر به ازدواج این دو چهره ی معروف و محبوب سینمای ایران شد.

جواد عزتی و مه لقا باقری در سال 1385 که هر دو 25 ساله بودند، با یکدیگر ازدواج و علی رغم سالهای زیادی که از زندگی مشترکشان می گذرد، از عشقشان به یکدیگر کاسته نشده و زندگی عاشقانه ای دارند. مه لقا باقری چند ماهی از همسرش جواد عزتی بزرگتر است اما هم سن بودن آنها مشکلی برایشان ایجاد نکرده است.

صحبت جواد عزتی در مورد همسرش

جواد عزتی که این روزها یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران بوده و تلاش کرده توانایی اش را در ایفای نقش هایی جز کمدی به رخ بکشد و پس از بازی اخیرش در سریال زخم کاری تبدیل به یک چهره بسیار پرطرفدارتر از سابق شده است.

جواد عزتی در مصاحبه ای که به تازگی با فریدون جیرانی داشته، می گوید:

زندگی ما عاشقانه بوده و من با عشق ازدواج کرده ام و خیلی خوشحالم که زندگیم را هنوز دارم.

صحبت های او در مورد مه لقا باقری حاکی از عشق بوده و جواد عزتی همسرش را بازیگر و کارگردان فوق العاده توانایی می داند که بازی در نمایش میلر به کارگردانی همسرش تاثیر زیادی در زندگی هنری جواد عزتی داشته است.

تبریکات عاشقانه در اینستاگرام جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی در صفحه اینستاگرام خود نیز عکس هایی از همسرش مه لقا باقری منتشر نموده و تولد او را عاشقانه تبریک گفته است. مه لقا باقری نیز با انتشار عکس هایی از همسرش جواد عزتی تولد، سالگرد ازدواج و کاندید شدن او را در جشنواره فیلم فجر تبریک گفته است.

مه لقا باقری در یکی از پست های اینستاگرامی خود عشق را اینگونه توصیف نموده است:

ای که می پرسی نشان از عشق چیست

عشق چیزی جز ظهور مهر نیست

عشق یعنی دشت گل کاری شده

در کویری چشمه ای جاری شده

چند کار مشترک از جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی و مه لقا باقری در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند.

جواد عزتی و مه لقا باقری زندگی آرامی دارند و خبرهایی که در مورد طلاق این دو بازیگر شنیده می شود، صحت ندارند. این دو بازیگر فرزندی ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied