شمانیوز
شما نیوز

شاهرخ استخری

نگاه عاشقانه شاهرخ استخری به همسرش+ عکس شاهرخ استخری

شاهرخ استخری عکسی عاشقانه با همسرش منتشر کرد .

نگاه عاشقانه شاهرخ استخری به همسرش+ عکس شاهرخ استخری
 
به گزارش ستاره پارسی : شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری رابه یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied