شمانیوز
شما نیوز

ابزارهای بازاریابی در دنیای دیجیتال سال 2022

رهبران صنعت محصولات تبلیغاتی باید زیرک و مبتکر باشند تا از منحنی جلوتر بمانند. این صنعت چه یک تکنیک چاپ دیجیتال است، که شامل چاپ یک پارچه کاملاً جدید، یا یک روش پیشرفته برای حکاکی لیزری کالاهای سخت، این صنعت بر اساس فناوری ساخته شده است. اطمینان از داشتن خلاقانه ترین فناوری دکوراسیون و ساخت برای موفقیت شما در صنعت بسیار مهم است، اما ابزارهای دیجیتالی که برای بازاریابی و فروش محصولات خود استفاده می کنید به همان اندازه مهم هستند. در واقع، ما اخیراً یک مجموعه مصاحبه ویدیویی کامل راه‌اندازی کرده‌ایم که بررسی می‌کند چگونه تامین‌کنندگان پیشرو مسیرهای خود را در آینده با سئو سایت دنبال می‌کنند.

بازاریابی

این شرکت ها با ابزارهای دیجیتالی که برای تعامل با مشتریان و توانمندسازی توزیع کنندگان برای فروش محصولات بیشتر استفاده می کنند، صنعت محصولات تبلیغاتی را به جلو می برند. بیایید به فناوری پشت ابزارهای آنها نگاه کنیم، چرا ما آن را دوست داریم، و چگونه می توانید از آنها پیروی کنید.اگر به دنبال مقاله اخیر ما در مورد استفاده از فناوری به عنوان تبلیغاتی هستید ، می توانید متوجه شوید.

طراحی مجدد وب سایت مدرن

آرمانی اخیراً وب سایت خود را به روز کرده است ، و اکنون می توانید به راحتی محصولات را به لیست پروژه های خود اضافه کنید. پس از اتمام جستجو، می توانید به سرعت یک لیست محصول را به ارسال کنید و یک ارائه، کتاب نگاه یا برگه فروش ایجاد کنید.

چرا ما آن را دوست داریم: روش جستجو و جمع آوری محصولات را برای استفاده در ارائه های خود تغییر می دهد. امکان افزودن سریع محصولات به یک لیست و سپس دسترسی و استفاده فوری از آن لیست محصولات در آرمانی یک تغییر دهنده بازی برای چاپ کاتالوگ دیجیتال است.

طرح سایت همچنین روشی نوآورانه ادغام می شوند. در صفحه آگهی‌های سفارشی خود که در آن کاربران می‌توانند آگهی‌های از پیش طراحی شده را دانلود یا سفارشی کنند، آنها گزینه «بروشور خالی» را در بالا قرار می‌دهند. این دقیقاً مانند سایر کاتالوگ‌ها و آگهی‌های آنها به نظر می‌رسد، اما کاربر را به پرینت آرمانی می‌برد تا بتواند مواد خود را از ابتدا با محصولات و تصاویر دلخواه خود جمع‌آوری کند.این روشی زیبا برای ارائه طیف وسیعی از گزینه‌ها به کاربران است که احساس آشنایی دارند و به طور یکپارچه با هم کار می‌کنند.

استودیوی طراحی با نمونه های مجازی

Design Studio مانند مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی است که در داخل وب سایت ما ساخته شده است. استودیوی طراحی با یک رابط بصری کشیدن و رها کردن، به توزیع کنندگان قدرت ایجاد، سفارشی سازی و به اشتراک گذاری مطالب بازاریابی با مشتریان خود را می دهد. کاربران همچنین می توانند آثار خود را در داخل استودیو ذخیره کنند تا بتوانند طرح های قدیمی را مجدداً مشاهده کنند و در صورت نیاز آنها را به روز کنند.

چرا ما آن را دوست داریم : گزینه جدید Virtual Samples در استودیوی طراحی یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که در طول سال دیده ایم. توزیع کنندگان می توانند آرم و متن را روی محصولات بیاندازند و آنها را دور آستین و نیم تنه لباس بپیچند. تصاویر و متن ها می توانند زیر کلاه ها و رشته ها قرار گیرند، جلوه های گلدوزی واقعی به خود بگیرند و خیلی چیزهای دیگر.

آیا می خواهید رنگ لوگوی خود را تغییر دهید؟ به سرعت آن را در چندین تنوع رنگ مشاهده کنید؟ چندین محصول را با یک لوگو می بینید؟ ابزار Virtual همه اینها را انجام می دهد! کاری که در فتوشاپ ساعت ها کار می کرد، اکنون در چند دقیقه قابل انجام است. مثل جادو است!

بازاریابی

عملکرد جستجوی فوری گروه مگنت

ما قبلاً یک مقاله کامل در مورد این ویژگی جدید عالی نوشتیم، اما آنقدر جالب بود که می خواستیم دوباره به آن اشاره کنیم. Search گروه مگنت این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که هر زمان که یکی از کاتالوگ های گروه آرمانی را باز می کنند، محصول خاصی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.چرا آن را دوست داریم: ما عاشق کار با مشتریان خود برای حل مشکلات آنها هستیم. خلاصه کاملی از چگونگی پیدایش را بخوانید و یاد بگیرید که کار با تیم توسعه ما چگونه است .

سالن دیجیتال

زمانی ما وب سایت خود را احیا کردیم، همه ابزارهای دیجیتالی را که کاربران ممکن است به آن نیاز داشته باشید در یک مکان مرکزی جمع آوری کردند. سالن دیجیتال ما حاوی بیش از 500 قطعه محتوای دیجیتالی مانند ویدیوها، محتوای رسانه های اجتماعی، یک کتابخانه عکس و البته ابزارهایی است که برای سفارشی کردن کاتالوگ ها و آگهی های دیجیتال نیاز دارید.

چرا ما آن را دوست داریم: اگر یک سالن دیجیتال با کاناپه‌های راحت وجود دارد، می‌خواهیم در آنجا بنشینیم و کنار یک پنجره دیجیتال استراحت کنیم و به آهنگ‌های شیرین گوش کنیم. با جدیت تمام، چیزی که ما در مورد Digital دوست داریم این است که چقدر آسان است آنچه را که به دنبال آن هستید و مقدار محتوای ارزشمند پیدا کنید. به علاوه، کل سالن قابل جستجو است!

بازاریابی

دستورالعمل

گاهی اوقات خود فناوری جدید نیست، اما نحوه ارائه آن برجسته است. اگر راه خود را به سمت سازنده بروشور سفارشی بروید ، آنچه را که می‌یابید یک راهنمای جامع و دستورالعمل‌های واضح است که به شما قدرت دانش می‌دهد و ایجاد مواد بازاریابی دیجیتال قدرتمند را برای هر کسی سریع و آسان می‌کند.

چرا ما آن را دوست داریم: فقط به مراقبتی که آنها برای این ویدیوی نحوه انجام داده اند نگاه کنید. این نوع دستورالعمل تضمین می کند که کاربران شما بیشترین بهره را از ابزارهای دیجیتال شما خواهند برد.

ویدیوهای داستان سرایی

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید همیشه آنها را برای چیزهای بیشتر گرسنه می گذاریم، و ویدیوهادقیقاً این کار را انجام می دهند. ویدیوهای علاوه بر کاتالوگ‌های دیجیتالی شیک، از داستان‌سرایی جذاب برای سرگرم کردن و جذب بینندگان در اطراف تولیدکنندگان صنعتگر و کالاهای دسته کوچک آنها استفاده می‌کنند.

چرا ما آن را دوست داریم: این ویدیوها ارزش تولید بسیار بالایی دارند و همه آنها قابل دانلود و جاسازی هستند، بنابراین توزیع کنندگان می توانند به راحتی از آنها در کمپین های خود استفاده کنند.

بازاریابی

چگونه می توانید سرنخ های آنها را دنبال کنید:

چه طرح متفکرانه نوار پیمایش وب‌سایت شما، عملکرد سفارشی یا ویدیوهای مفید برای آموزش به مشتریان نحوه استفاده از ابزار شما – ما می‌توانیم کمک کنیم! تیم ما به خوبی در فکر کردن به موانع دیجیتال و ایجاد راه حل برای مشکلات بازاریابی دیجیتال شما مهارت دارد. با ما تماس بگیرید و بیایید با هم لبه های تکنولوژی را بررسی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied