شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تبلت یا لپ تاپ؟ کدام یک برای ترید مناسب تر هستند

انتخاب یک دستگاه مناسب برای ترید نیز مانند هر خرید دیگری، نسبتا سخت است. شما باید به طور دقیق، نسبت به نیازهای خود از دستگاه آگاه باشید و با توجه به آن آگاهی و نیازی که دارید، یک دستگاهی را بخرید.

تبلت یا لپ تاپ؟ کدام یک برای ترید مناسب تر هستند


 

ویژگی‌های دستگاه مناسب برای ترید

 

تبلت و لپ تاپ دو نوع از دستگاه دیجیتال و هوشمند هستند که هر دو تقریبا قابلیت‌های مشابهی دارند. با فناوری‌های جدید، تبلت‌ها به نسخه‌ای از لپ تاپ‌های سبک و قابل حمل تبدیل شده‌اند. البته، لپ تاپ‌ها نیز سبک و قابل حمل هستند و برای تمامی شرایط، امکان حمل آن وجود ندارد و تبلت، ساده‌تر در یک کیف جای می‌گیرد. دستگاه مناسب برای ترید، به فرد تریدر و سبک معاملاتی او بستگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

تبلت یا لپ تاپ؟ دستگاه مناسب برای ترید

 

به طور کلی، این روزها شما می‌توانید انواع لپ تاپ‌ها و تبلت‌های قوی را برای ترید پیدا کرده و خریداری کنید. هر یک از این دستگاه، می‌توانند دستگاه مناسب برای ترید باشند. تنها کافی است که برخی از ویژگی‌های اصلی و قابلیت‌های مورد نیاز را در خود داشته باشند. انتخاب میان تبلت و لپ تاپ برای ترید، به خود شما بستگی دارد. اینکه چند ساعت در روز مشغول ترید هستید یا معمولا در چه فضایی ترید انجام می‌دهید؟ به این سوالات پاسخ دهید تا به دستگاه مناسب برای ترید خودتان برسید.

معمولا افرادی که در فضاهای بیرون از خانه یا محل کار مشغول به ترید می‌شوند، تبلت را انتخاب می‌کنند. چرا که جا به جایی آن ساده‌تر است و در هر زمان و مکانی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. البته، فراموش نکنید که تبلت برای افرادی که ساعت‌های طولانی ترید می‌کنند، مناسب نیست. اگر در خانه یا محل کار، ترید انجام می‌دهید، بهتر است یک لپ تاپ مناسب برای ترید بخرید. از آن‌جایی که لپ تاپ‌ها به نسبت تبلت‌ها، وزن بیشتری دارند، شما به سختی می‌توانید دائما آن را جا به جا کنید ولی از نظر قدرت، برای تریدهای طولانی مدت، گزینه بهتری هستند.

 

ویژگی‌های لپ تاپ مناسب برای ترید

 

 لپ تاپ مناسب برای ترید

 

قطعا یک لپ تاپ یا دستگاه مناسب برای ترید باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا بتواند تا به تمام نیازهای شما در هنگام ترید پاسخ دهد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید به آن توجه کنید، عبارت‌اند از:

 

سخت افزار قوی

لپ تاپ شما باید سخت افزار قوی داشته باشد. در بازار رمزارزها و ترید، هر یک ثانیه می‌توانید سودها و ضررهای بزرگی را به همراه داشته باشد. از این رو، دستگاه مناسب برای ترید باید قدرت پاسخگویی بالایی در شرایط بحرانی داشته باشد. لپ تاپ مورد نظر باید CPU قوی داشته باشد و از حافظه SSD پشتیبانی کند. رم لپ تاپ نباید کمتر از ۸ گیگابایت باشد. بهتر است لپ تاپی با رم ۱۶ گیگابایت خریداری کنید تا در زمان‌هایی که نیاز به باز کردن چندین برنامه و صفحه را دارید، دستگاه بتواند به شما پاسخ دهد.

 

صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت

صفحه نمایش لپ تاپ باید تا جای ممکن بزرگ و باکیفیت باشد. هر چه صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد، شما تمرکز بیشتری روی چارت به دست می‌آورید. بهتر است که دستگاه مناسب برای ترید شما، ۱۵ اینچی یا بیشتر باشد و رزولوشن صفحه نمایش آن نیز FHD باشد.

باتری قوی

باتری لپ تاپ باید قوی باشد و شارژدهی خوبی داشته باشد. اگر شما از افرادی هستید که در هر شرایطی ترید می‌کنید، باید به این ویژگی توجه کنید. چرا که در برخی مواقع، شما در طول سفر خود، می‌خواهید ترید کنید. در این شرایط، لپ تاپ شما باید باتری قوی داشته باشد و برای آن مدت زمان، شارژدهی دهد.

 

ویژگی‌های تبلت مناسب برای ترید

 

تبلت مناسب برای ترید

 

با توجه به ویژگی‌های یک لپ تاپ مناسب برای ترید، قطعا می‌توانید ویژگی‌های مورد نیاز برای یک تبلت را هم پیش‌بینی کنید. مهم‌ترین ویژگی در هر دستگاه مناسب برای ترید، سرعت پردازنده و حافظه رم آن است. دستگاه مورد استفاده برای این کار، باید سرعت بالایی داشته باشد و هنگ نکند. تنها در این صورت است که شما می‌توانید از کم‌ترین زمان‌ها برای دریافت سود استفاده کنید.

 

حافظه رم

حافظه رم یک تبلت مناسب برای ترید نباید کمتر ۲ گیگابایت باشد. هر چه این حافظه رم بیشتر باشد، دستگاه شما قدرت بالاتری برای این کار به دست می‌آورد. شما در حین انجام معاملات ارز دیجیتال، نیاز دارید که صفحات مختلفی را در مرورگر خود باز کنید یا از اپلیکیشن‌های مختلفی به صورت همزمان استفاده کنید. به همین دلیل، شما به عملکرد بدون تاخیر و با سرعت بالا نیاز دارید که با حافظه رم تبلت ارتباط مستقیمی دارد.

 

کیفیت و ابعاد صفحه نمایش

همان‌طور که در ویژگی‌های لپ تاپ مناسب برای ترید هم اشاره کردیم، ابعاد صفحه نمایش و کیفیت آن در دستگاه مناسب برای ترید اهمیت دارد. اگر شما تبلت را برای ترید انتخاب می‌کنید، باید به ابعاد و کیفیت صفحه نمایش آن دقت کنید. بازار ارزهای دیجیتال عاری از نمودارها، اعداد و ارقام مختلف است که شما باید به دقت آنها را ببینید و بررسی کنید. حداقل میزان رزولوشن یک تبلت باید ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد. هر چه میزان این رزولوشن بیشتر باشد، کار شما نیز ساده‌تر می‌شود. در انتخاب ابعاد تبلت نیز باید بدانید که هر چه ابعاد آن بیشتر از ۸ اینچ باشد، ترید برای شما ساده‌تر می‌شود.

 

باتری و شارژدهی

شارژدهی در انتخاب دستگاه مناسب برای ترید، یک ویژگی بسیار مهم است. فرقی ندارد که شما تبلت یا لپ تاپ را برای ترید انتخاب کنید. هر یک از این دستگاه‌ها، باید شارژدهی نسبتا بالایی داشته باشند. باید به شما امکان استفاده مداوم را بدهند. به عنوان مثال، ممکن است که شما مجبور باشید به مدت چند ساعت بدون وقفه، ترید انجام دهید. تبلت شما باید عمر باتری کافی برای این کار داشته باشد.

 

انتخاب دستگاه مناسب برای ترید

انتخاب یک دستگاه مناسب برای ترید نیز مانند هر خرید دیگری، نسبتا سخت است. شما باید به طور دقیق، نسبت به نیازهای خود از دستگاه آگاه باشید و با توجه به آن آگاهی و نیازی که دارید، یک دستگاهی را بخرید. به عنوان مثال، یک گرافیست نیز به دستگاهی خاص با قابلیت‌های خاص‌تر احتیاج دارد تا به نیازهای او پاسخ دهد. شما نیز باید با توجه به میزان کار خود در بازار ارز دیجیتال و سرعت در خرید سریع رمز ارز ، یک دستگاهی را انتخاب کنید. ما در این مقاله به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لپ تاپ و تبلت مناسب برای ترید پرداختیم. 


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied