شمانیوز
شما نیوز

کشف ۵١ تن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۱ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

کشف ۵١ تن مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، با حضور سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس و سایر مسئولان بیش از 18 تن مواد مخدر در شهر شیراز امحاء شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز میدان مین دشمن، میدان فضای مجازی است که با استفاده از آن تبلیغات مواد مخدر را رواج می دهند تا بنیان خانواده ها را متلاشی کنند.

وی اظهار داشت: در این شرایط، رسانه ها بهترین فرماندهان این میدان هستند و می توانند با ارتباط، تعامل و همکاری لازم در این خصوص آگاهسازی و آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه در استان فارس 122 شهید والامقام در عرصه مواد مخدر تقدیم شده است، گفت: افتخار می کنیم که سپرهای خوبی برای مردم و امنیت و آرامش آنان بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف بیش از ۵۱ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان، افزود: در این راستا ۵۸۰ قاچاقچی، ۲۹۰ توزیع کننده عمده و ۴ هزار و ۵۶۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

سردار حبیبی با اشاره به اجرای مستمر طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه، تصریح کرد: در این خصوص طی سال جاری 3 هزار و 990 معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده اند.

شایان ذکر است، در این مراسم بیش از 18 تن انواع مواد مخدر در شهر شیراز امحا و در پایان فرمانده انتظامی استان فارس با اهدا لوح تقدیر به خانواده معظم یک شهید والامقام عرصه مبارزه با مواد مخدر و همچنین یک جانباز سرافراز این عرصه، از آنان تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied