شمانیوز
شما نیوز

دهکده المپیک در فارس احداث می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با همفکری و اهتمام ویژه بتوانیم یک دهکده المپیک در شأن استان فارس احداث کنیم.

دهکده المپیک در فارس احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سیدحمید سجادی در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد ضمن تشکر از مدیران فدراسیون بدمینتون به جهت برگزاری منظم مسابقات اظهار داشت:برنامه ریزی و نظم در برگزاری این مسابقه نشان برتری است که استان فارس در برگزاری و تقبل میزبانی این رویداد بین المللی دارد.

وی به میزبانی شایسته استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم این میزبانی همچنان استمرار داشته باشد، زیرا استان فارس میزبان میهمانان خارجی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها است و همواره در ورزش کشور می‌درخشد و پیشانی ورزش کشور بوده است.

وی استان فارس را جزء بهترین های کشور در تیم‌های ملی و کاروان های ورزشی برشمرد و ادامه داد: همواره نام آوران استان فارس باعث افتخار و چشم و چراغ ورزش کشور در عرصه بین‌الملل بوده‌اند و نام استان فارس، قهرمانانه می‌درخشد.

 وزیر ورزش و جوانان گفت: چهل درجه اختلاف دما هوا از سردترین تا گرمترین نقطه در استان فارس وجود دارد که این اختلاف نمایانگر این است که این استان از مزایای ارزشمندی برخوردار است و امروز امیدواریم با همفکری و اهتمام ویژه بتوانیم یک دهکده المپیک در سال‌های نه چندان دور در شأن استان و مدال های المپیک و بازی‌های آسیایی فارس احداث کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از دغدغه های رئیس جمهور، ورزش همگانی و ورزش بانوان است، زیرا اعتقاد دارند مادران فردا باید امروز از ورزش مناسب برخوردار باشند و ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران باید خودکفا باشد که در این زمینه همت بیشتر ورزشکاران زن را می‌طلبد.

در این مراسم استاندار فارس نیز، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: شیراز برای سومین بار میزبان این مسابقات است که امیدواریم سالهای آینده هم میزبان باشیم.

محمد هادی ایمانیه ادامه داد: در شرایط کرونا میزبان ۱۶ کشور هستیم که این نشانگر اهمیت این مسابقات است که امیدواریم سال آینده شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در این مسابقات باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی