شمانیوز
شما نیوز

افتتاح بیمارستان بنیاد برکت در نی ریز

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بنیاد برکت برای ایجاد ۲۲۰۰ تخت بیمارستانی در کشور مشارکت دارد.

افتتاح بیمارستان بنیاد برکت در نی ریز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، عارف نوروزی در آئین افتتاح بیمارستان شهدای سلامت بنیاد برکت در شهرستان نی ریز، توسعه زیرساخت‌های ملی و بالندگی کشور را نتیجه مجاهدت و رشادت‌های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: سال ۱۳۹۴، وزیر وقت بهداشت، لیستی از بیمارستان‌های موردنیاز در مناطق مختلف کشور را در اختیار ستاد اجرایی قرار داد.

وی افزود: از موارد مطرح شده در آن لیست، مشارکت در ساخت ۱۴ بیمارستان، شامل دو هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در ۱۱ استان کشور به تایید رسیده و بیمارستان شهدای سلامت نی ریز، دوازدهمین بیمارستان از این مجموعه محسوب می‌شود، که به مرحله بهره برداری رسیده است.

او با قدردانی از تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شبکه بهداشت و درمان نی ریز و مسوولان محلی برای بهره برداری از این خدمت جدید، نسبت به تامین مبلغ چهار میلیارد تومان دیگر برای کمک به تجهیز این بیمارستان، اعلام آمادگی کرد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام گزارشی از اقدامات این ستاد در استان فارس طی سال‌های اخیر، از هفت هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و زیرساختی در این استان خبر داد.

نوروزی گفت: این اعتبار در ایجاد هشت طرح بنگاه محور، هشت طرح اشتغال محور، ۱۵طرح تسهیلات محور، ۲ طرح کارگاهی و اجرای ۹۲۸ طرح عمرانی و زیربنایی صرف شده و هم اکنون نیز ۵۰۳ پروژه عمرانی و زیربنایی در دست اجرا است که در این اقدام تلاش شده تا در کنار توسعه زیرساخت ها، مساله اشتغالزایی نیز ساماندهی شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: مردم ایران در استان‌های مختلف کشور، با اقتدار پای انقلاب ایستاده اند و فداکاری کرده اند و هرچه تلاش کنیم، نمی‌توانیم قدردان این پایمردی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied