شمانیوز
شما نیوز

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در لامرد

تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان لامرد توقیف شد.

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در لامرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، فرمانده انتظامی لامرد در این باره گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان، یک تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

سرهنگ مهراب زارع‌ پور اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان لامرد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های انجام شده از این کامیون ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شده است، گفت:در این رابطه راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی لامرد ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان اقتصادی حدود ۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ زارع پور تصریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق را از طریق سامانه ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

فرمانده انتظامی لارستان نیز گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان لارستان ۳۳نفر از مخلان نظم عمومی و مزاحمین نوامیس بازداشت شدند.

سرهنگ محمد یوسفی، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی لارستان با اقدامات فنی مطلع شدند عده‌ای از افراد معلوم الحال در بازار برای نوامیس مزاحمت ایجاد می‌کنند که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل‌های از قبل شناسایی شده اعزام و موفق شدند ۳۳ نفر از این افراد که باعث ایجاد مزاحمت برای نوامیس و همچنین رعب و وحشت برای عموم شده بودند را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied