شمانیوز
شما نیوز

کشف ۱۲ میلیارد کالای قاچاق در ممسنی/دستگیری اوباش در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۱۲ میلیارد کالای قاچاق در ممسنی/دستگیری اوباش در جهرم

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ محمد نیکبخت در این خصوص گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "سراب بهرام" حین گشت زنی و کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور "قائمیه-نورآباد" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهارداشت: مأموران در بازرسی از این کامیون موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۲ عدد سنگ توالت فرنگی، ۵ هزار و ۷۶۰ عدد چسب، ۳۰۰ جفت کفش، ۲۱۱ ثوب کاپشن، یک دستگاه کیبورد و تعدادی مژه مصنوعی خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند،گفت: در این خصوص راننده کامیون پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم نیز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش خبر داد که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بودند.

سرهنگ خسرو رزمجویی در این باره گفت:در پی اعلام شهروندان مبنی بر اینکه ۳ نفر اراذل و اوباش با استفاده از سلاح‌ سرد اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و همچنین خسارت به خودروهای شهروندان کرده و از محل متواری شده اند، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص هر ۳ نفر اراذل و اوباش معروف را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در سوابق متهمان جرایمی از قبیل تخریب شیشه خودروهای دولتی و شهروندان، تهدید ماموران، تخریب و اخلال در نظم عمومی، تهدید با چاقو و اسلحه شکاری، قدرت نمایی، فروش مواد مخدر و غیبت‌‎های مکرر از زندان به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه متهمان ۲۸ الی ۳۷ ساله پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست در صورت ایراد خسارت به پلیس امنیت عمومی شهرستان جهرم مراجعه و شکایت خود را اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی