شمانیوز
شما نیوز

شیراز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

شهردار شیراز گفت: تلاش داریم با درنظر گرفتن کلیه ابعاد و جنبه های مختلف، آماده پذیرایی و استقبال مطلوب از مسافران و گردشگران در ایام نوروز باشیم.

شیراز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سید احسان اصنافی در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که در ایام نوروز برای آن برنامه ریزی کرده ایم، ترافیک شهر شیراز است که برای ساماندهی و بهبود عبور و مرور برای تعدادی از معابر سطح شهر باید طرح‌های ویژه‌ای را عملیاتی کنیم.

او در توضیح محدودیت‌های ترافیکی شهر شیراز در نوروز ۱۴۰۱ تصریح کرد: اطراف مکان‌های شلوغ و پربازدید همچون حافظیه، سعدیه، دروازه قرآن و حرم مطهر شاهچراغ (ع) و مسیر‌های پر تردد شهر نیاز به یکطرفه کردن، مسدودسازی و نصب تابلو‌های راهنمایی است که این مهم در دستورکار شورای ترافیک شهر شیراز است.

وی با اشاره به اینکه باید محدودیت‌ها به مردم اطلاع رسانی شود، بیان داشت: برای مسیر‌هایی که یک طرفه  شده و یا مسدود می‌شوند، باید مسیر‌هایی جایگزین در نظر گرفت تا مشکلی برای دسترسی به مناطق و مکان‌های مختلف و عبور و مرور وسایل نقلیه رخ ندهد.

وی در این جلسه بر ایمنی و ایمن سازی مسیر‌ها و معابر تاکید کرد.

گفتنی است شهر شیراز از مقاصد مهم گردشگری مسافران به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است که امسال با توجه به برداشته شدن محدودیت های سفر، پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied