شمانیوز
شما نیوز

هشدار فرمانده انتظامی فارس به هنجار شکنان

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار خبر داد.

هشدار فرمانده انتظامی فارس به هنجار شکنان

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار"رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کوه‌چنار هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات آهن مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام گرفته از این خودرو، 400 قلم انواع لوازم یدکی قاچاق مربوط به لودر که به طرز ماهرانه ای در زیر بار ضایعات جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 50 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه ضمن هشدار به هنجار شکنان چهارشنبه آخر سال گفت: افرادی که بخواهند در مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام به بی نظمی و سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و با هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضائی تا 15 فروردین بازداشت خواهند شد.

وی اظهار داشت: طی سال های گذشته شاهد بهبود رفتار در چهارشنبه آخر سال بوده ایم و مردم توانسته اند رفتار خود را در این روز کنترل کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای برقراری امنیت در این روز توسط مجموعه فرماندهی انتظامی استان فارس صورت گرفته است، گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست ولی در عین حال با مخلان نظم و امنیت و کسانی که اقدام به هنجار شکنی و حرکات پرخطر نمایند، به شدت و طبق قانون برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف بیش از یک میلیون انواع مواد محترقه تا کنون، تصریح کرد: در این خصوص 38 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

سردار حبیبی گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از قربانیان چهارشنبه آخرسال از میان کودکان و نوجوانان هستند،خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند تا مبادا به رفتارهای پرخطر روی بیاورند.

وی ضمن اتمام حجت با مخلان نظم وامنیت عمومی، تأکید کرد: افرادی که بخواهند در مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام به بی نظمی و سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و با هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضائی تا 15 فروردین بازداشت خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied