شمانیوز
شما نیوز

توصیه های پلیس فارس در ماه مبارک رمضان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هموطنان عزیز توصیه ها و هشدارهای پلیس را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

توصیه های پلیس فارس در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ "حمید افرامن" اظهار داشت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.

وی افزود: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی ، ضمن پوشاندن مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی یادآورشد: بدیهی است مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولین و متولیان اماکن و اصناف مربوطه می باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان گرامی ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد و ...) در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی از همه شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و وقوع جرم، مراتب را از طریق پلیس 110 و یا نزدیکترین مرکز انتظامی به مأموران پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied