شمانیوز
شما نیوز

تولید سالانه ۳ تن خاویار در بیضا

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از مرکز پرورش ماهی ملوسجان شهرستان بیضا استان فارس بازدید کرد.

تولید سالانه ۳ تن خاویار در بیضا

 به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدجواد عسکری  ضمن بررسی مشکلات این مجموعه گفت: این مجموعه بزرگترین مرکز پرورش ماهی خاویار در استان‌های غیرساحلی کشور است که سالانه ۱۲۰ تن گوشت خاویار و ۳ تن خاویار را تولید می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت ملاحظات زیست‌محیطی در جوار این مجموعه‌ اظهار داشت: تعریف فضای تفرجگاهی در اطراف این مرکز پرورشگاهی منجر به پیشگیری از آلودگی محیط زیست است که نیازمند اقدامات کارشناسی در این زمینه هستیم.

او با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب منابع لازم در توسعه این مرکز پرورش ماهی، گفت: جذب سرمایه‌گذار و تامین امنیت سرمایه‌گذاری در این پروژه بسیار اهمیت دارد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با این مجموعه هستند تا ظرفیت تولید ماهی خاویار با هدف صادرات و همچنین ایجاد اشتغال در این منطقه نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: انتظار داریم مدیران این پروژه در زمینه اجرای طرح توسعه با بکارگیری دانش فنی روز نسبت به افزایش بهره‌وری تولید نیز اهتمام جدی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied