شمانیوز
شما نیوز

کشف 19 قبضه سلاح در مرودشت

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس فارس موفق شدند در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، 19 قبضه اسلحه و مقداری مهمات مربوطه کشف کنند.

کشف 19 قبضه سلاح در مرودشت

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار "رهام‌بخش حبیبی" در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد : در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی خریداری و پس از ورود به فارس در منزل خود در شهرستان مرودشت دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس مرودشت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۸ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، ۳۰ خشاب و ۵۱ عدد فشنگ کلت کمری قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یکی از اعضای باند قاچاق سلاح دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

سردار "حبیبی" از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه 110 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied