شمانیوز
شما نیوز

از طرح های دانش بنیان در حوزه سلامت حمایت می کنیم

با مشارکت استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهاد دانشگاهی، تفاهم نامه راه اندازی مرکز درمان ناباروری و تشخیص و درمان سرطان جهاد دانشگاهی استان فارس امضا شد.

از طرح های دانش بنیان در حوزه سلامت حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، استاندار فارس در این آیین جایگاه جهاد دانشگاهی در بین مردم و مسوولان را نظیر دیگر سازمان‌هایی دانست که به دستور حضرت امام خمینی(ره) و به نفع مردم ایجاد شده است.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» با اعلام حمایت از اجرای طرح های کارآفرین و دانش بنیان به ویژه در حوزه سلامت افزود: استانداری فارس در راستای گسترش عرصه های خدمت رسانی به مردم، از توسعه و اجرای فعالیت های جهاد دانشگاهی در استان حمایت می کند.

او اضافه کرد: استان فارس با داشتن پیشینه غنی پزشکی در کشور، توانمندی اجرای بسیاری از فعالیت های شاخص کشور نه تنها در حوزه سلامت، بلکه در دیگر حوزه ها را داشته که می توان با همکاری سازمان هایی از جمله جهاد دانشگاهی، در توسعه امر تولید و کارآفرینی گام های موثرتری برداشت.

دکتر ایمانیه در بخش دیگری از صحبت های خود، از گسترش فعالیت ‌های توریسم درمانی و راه اندازی قرارگاه صیانت از جمعیت در استان فارس خبر داد و تاکید کرد: لازم است مجموعه جهاد دانشگاهی با هماهنگی و همراهی مجموعه سلامت فارس، در راستای خدمت رسانی موثرتر در جامعه گام بر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied