شمانیوز
شما نیوز

راستگویی و حسن خلق سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مدیران روابط عمومی هوش فرهنگی را در ارتباطات تقویت کنند.

راستگویی و حسن خلق سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در جمع مدیران روابط عمومی‌های استان فارس گفت: راستگویی، عدالت و حسن خلق در ارتباط با ارباب رجوع ادامه راه شهدا و سبب تقویت اعتماد عمومی و مردم است.

وی با بیان این که روابط عمومی‌ها باید از لحاظ فکری و قلبی به مسئولان نزدیک شوند افزود: مهارت ارتباطی دل‌ها را بهم پیوند می‌دهد و مسئول روابط عمومی ماهر کسی است که می‌تواند دل‌ها را به مجموعه خود پیوند بدهد.

او با تاکید بر این که داشتن اخلاق نکو سبب ایجاد یک ارتباط موثر می‌شود و بدون اخلاق نکو، مجموعه ضرر می‌کند ادامه داد: مهارت ارتباط موثر، جاذبه ایجاد می‌کند و سبب موفقیت در کار می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: در اسلام بر آداب معاشرت بسیار تاکید شده است و مدیران روابط عمومی باید به این نکته توجه کنند.

آیت الله دژکام توجه به آداب معاشرت را وجه مشترک مسلمانان با اروپایی و آمریکایی‌ها بیان کرد و افزود: تفاوت‌هایی نیز وجود دارد از جمله این که تمدن غرب ظلم را با پیرایه‌هایی که به عدالت شبیه است، تحویل می‌دهند و آن را غلط نمی‌دانند، اما در تمدن اسلامی این اشتباه است.

او گفت: در عرصه‌های روابط عمومی ظلم نباید باشد، زیرا با ظلم نمی‌توان رابطه خوبی ایجاد کرد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد:مدیران روابط عمومی واقعیت اسلام را بروز دهند، چون امروز عرصه و میدان جنگ است و مهارت ارتباط تاثیرگذار طولانی‌مدت، از اخلاق برگرفته می‌شود و عدالت و راستگویی مهم‌ترین ارکان آن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied