شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

بی تدبیری وزارت راه دردسر ساز شد

بی تدبیری وزارت راه و شهرسازی در فرایند ثبت نام پالایش شدگان نهضت ملی مسکن، باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

بی تدبیری وزارت راه دردسر ساز شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، هفته گذشته وزارت راه و شهرسازی به بخش عمده ای از متقاضیان دریافت مسکن ملی طی پیامکی اعلام نمود که جهت بارگذاری مدارک خود در سامانه مربوطه اقدام و پس از آن جهت ثبت نام به دفاتر منتخب پیشخوان دولت که در پیامک وزارت راه اسامی آنان آمده مراجعه نمایند.

با توجه به اینکه در شهرهای مختلف فقط تعداد کمی از دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام مسکن ملی می نمایند، ازدحام زیادی در این دفاتر شکل گرفته و شلوغی و بی نظمی، مشکلات زیادی را برای مراجعه کنندگان به وجود آورده است.

با توجه به تاکیدات مسئولان دولتی مبنی بر راه اندازی دولت الکترونیک و ارائه بیشتر خدمات دولت در قالب آنلاین و برخط، آیا این امکان وجود ندارد که مردم همان گونه که خودشان در منزل یا کافی نت، مدارک اولیه لازم را بارگذاری می کنند،به همین صورت نیز در سامانه اقدام به ثبت نام نمایند؟

آیا نمی شود در همه دفاتر پیشخوان و نه فقط تعداد کمی از آنها، ثبت نام مردم را انجام داد؟ 

به نظر می رسد این امکان وجود دارد که دو پیشنهاد فوق الذکر عملی شود اما بی تدبیری وزارت راه و شهرسازی باعث گردیده مردم در این روزهای گرم سال، مدت ها در زیر آفتاب سوزان در صف بایستند تا بتوانند در دفاتر پیشخوان فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied