شمانیوز
شما نیوز

درخشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره سیمرغ

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کسب رتبه دوم این دانشگاه در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ خبر داد.

درخشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره سیمرغ

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» گفت: در یازدهمین دوره از جشنواره بین المللی سیمرغ، دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سکوی دوم جشنواره ایستاد.

او اظهار داشت :یازدهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ، در آذر و اسفند ۱۴۰۰ در شهرهای مشهد به صورت حضوری و در تهران به صورت مجازی برگزار شد که طی آن دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب ۱۶۸ امتیاز، جایگاه نائب قهرمانی این جشنواره بین المللی را از آن خود ساخت.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: در این دوره از این جشنواره معتبر فرهنگی و هنری، دانشگاه های حاضر در جشنواره بر اساس تعداد آثار ثبت شده، تعداد افراد شرکت کننده و رتبه های به دست آمده، رتبه بندی شده و بر همین اساس، برای دانشگاه اول ۱۰ امتیاز، برای دانشگاه دوم ۹ امتیاز و دانشگاه سوم نیز ۸ امتیاز در نظر گرفته شده بود که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با احراز ۹ امتیاز، به عنوان رتبه دوم این جشنواره شناخته شد.

دکتر انباردار با تبریک به برگزیدگان و هنرمندان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برنامه ریزی کارشناسی شده و اقدامات جدی برای آسیب شناسی دوره گذشته و هدف گذاری برای کسب رتبه نخست این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

بر اساس اعلام رسمی دبیرخانه جشنواره بین المللی سیمرغ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه نخست و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز رتبه سوم این جشنواره را به دست آوردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied