شمانیوز
شما نیوز

پلمب ۱۶۳ واحد صنفی متخلف در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ۱۶۳ واحد صنفی متخلف در استان توسط مامورین اجرای احکام تعزیرات پلمب و با نصب پارچه نوشته تخلف آنان اطلاع رسانی شد.

پلمب ۱۶۳ واحد صنفی متخلف در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، غلامرضا سالاری علت این اقدام را تخلفاتی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت بهداشت عنوان کرد و افزود: چندین شعبه از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، چندین واحد نانوایی، فروشگاه عرضه مرغ و تخم مرغ، میوه فروشی و یک واحد آموزشی از جمله مواردی بود که توسط مامورین این اداره کل در شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان اجرای حکم شدند.

او با بیان اینکه برخورد با تخلفات صنفی و راس آن گرانفروشی شدت خواهد گرفت از تداوم اجرای این طرح تا پایان تیر ماه خبر داد و اظهار داشت: مرحله دوم این طرح نیز بزودی اجرا خواهد شد و مقرر شده اجرای حکم پلمب و نصب پارچه واحد‌های صنفی متخلف و گرانفروش بدون هیچگونه اغماضی انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از نظارت‌های مردمی بعنوان مهمترین و اثرگذار‌ترین مولفه نظارتی یاد کرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا شکایات و گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا موارد توسط بازرسین بررسی و در صورت احراز تخلف، با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied