شمانیوز
شما نیوز

فناوری های دانش بنیان به مزارع تولیدی می روند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توافق برای تسهیل استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: در برخی از واحدهای تولیدی فناوری هایی که شرکت های دانش بنیان دارند را پیاده سازی خواهیم کرد.

فناوری های دانش بنیان به مزارع تولیدی می روند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، مجتبی دهقان پور در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه "تولید ایرانی دانش بنیان" تصریح کرد: پیاده سازی طرح های دانش بنیان با مشارکت بهره برداران و صاحبان شرکت های دانش بنیان انجام و خروجی های آن را به عنوان یک الگوی نمونه ترویجی در اختیار سایر ذی نفعان قرار می دهیم. 

این مقام مسئول با بیان اینکه در این طرح اگر فناوری ها دارای ایراداتی بود در عرصه ی تولیدی مشخص می شود و می توانیم ایرادات و مسائلی که مرتبط با آن فناوری هست را برطرف کنیم، افزود: یکی دیگر از حمایت هایی که انجام می شود ارائه تسهیلات در قالب تسهیلات ارزان قیمت است تا در نشر و اشاعه فناوری ها گام برداریم. 

دهقان پور با اعلام اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند، اظهار کرد: از شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خواهش می کنم اگر با استفاده از تسهیلات می توانند حوزه کاری خود را گسترش دهند ما این آمادگی را داریم و سعی خواهیم کرد تسهیل فرآیند واگذاری تسهیلات را انجام دهیم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه جلسات متعددی با شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی برگزار شده است، اضافه کرد: در این جلسات نیازهای بخش اجرا را مشخص کرده ایم و به تفکیک حوزه‌های تخصصی در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داده شده است. 

او تاکید کرد: متناسب با نیازها و مسائلی که شرکت های دانش بنیان با آن مواجه بودند از جمله صدور مجوزهایی که با مشکلاتی مواجه بود یک توافق برای تسهیل فرآیندها حاصل شده است و به یک اشتراک نظر رسیده ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied