شمانیوز
شما نیوز

فرمانداران از هدر رفت آب جلوگیری کنند

استاندار فارس گفت: مشکلات کشاورزی، دامداری و باغداری و مشکلات مربوط به آب که اخیرا پیدا کردیم بدون ورود جدی فرمانداران برطرف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد هادی ایمانیه در نشست هم اندیشی "توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان فارس" که با حضور فرمانداران این استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرمانداران بر اساس میزان ورود در عرصه های کشاورزی رتبه بندی می شوند، تصریح کرد: فرمانداران باید در اسرع وقت شرایط اقلیمی، وضعیت کشاورزی و باغداری و دامداری شهرستان را شناسایی کنند.

به گفته وی، در گام بعدی باید مشکلات پنج تا ده سال گذشته عرصه های تولیدی کشاورزی با مشورت بهره برداران این بخش توسط فرمانداران احصا شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار کرد: فرمانداران باید با تعامل سازنده، از بخش خصوصی در حل مشکلات کمک بگیرند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران برای حل مشکلات باید از قدرت تفکر و خلاقیت استفاده کنند، ابراز کرد: اصلاح الگوی کشت شهرستان با مشورت جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات یکی از اولویت های فرمانداران باشد.

استاندار فارس تاکید کرد: مسئله آبخیزداری باید یکی از مطالبات جدی همه فرمانداران این استان باشد.

ایمانیه؛ با بیان اینکه جنگ آینده جهان در خصوص آب خواهد بود، از فرمانداران خواست تا در مدیریت کانال های آب کشاورزی و جلوگیری از هدررفت آب ورود کنند.

این مقام مسئول بیان کرد:توسعه احداث گلخانه ها، اجرای آبیاری تحت فشار، اصلاح الگوی بذر و اصلاح ژنتیک دام از دیگر مواردی است باید فرمانداران ورود پیدا کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه باید از سرمایه گذارهای سالم محکم دفاع کنیم، گفت: هم ما، هم قوه قضاییه محکم در کنار شما هستیم همه همکاران، هم سازمان بازرسی همه در کنار سرمایه گذار سالم هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied