شمانیوز
شما نیوز

هنجار شکنان بلوار چمران شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: چند نفر از لیدرها و مسببان برگزاری تجمع هنجارشکنانه در بلوار چمران شیراز دستگیر شدند.

هنجار شکنان بلوار چمران شیراز دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: روز چهارشنبه یکم تیرماه کلیپی در فضای مجازی با محتوای برپایی تجمع مختلط ورزشی در بلوار شهید چمران شیراز در  فضای مجازی منتشر شد که احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد.

 وی گفت: با توجه به اینکه برابر قانون این اقدام جرم بوده و به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با مسببان و عوامل این تجمع،  بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مطلع شدند که پس از برگزاری تجمع مختلط ورزشی در محوطه بازی اسکیت برد متاسفانه تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیرورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied