شمانیوز
شما نیوز

ضرورت مستندسازی افتخارآفرینی حوزه سلامت در کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مستندسازی افتخارآفرینی های حوزه سلامت در همه گیری کرونا را یکی از وظایف اصلی مسوولان دانشگاه در قبال آیندگان دانست.

ضرورت مستندسازی افتخارآفرینی حوزه سلامت در کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر «سیدوحید حسینی» در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا،بر ضرورت مستندسازی اقدامات حوزه سلامت در بحران کووید ۱۹ تاکید کرد و گفت: ثبت این افتخار آفرینی ها برای نسل های آینده ضرورت غیرقابل انکار است و تمامی مسوولان دانشگاه باید در انجام آن تلاش کنند.

او شرایط مطلوب کنونی در زمینه کرونا را حاصل تلاش مدافعان سلامت، مسوولان و مشارکت مردم دانست و از آنان به پاس همکاری سازنده در مدیریت بحران کروناویروس، قدردانی کرد.

دکتر سید وحید حسینی همچنین با قدردانی از همکاری فعالان عرصه های فرهنگی و اجتماعی، صدا و سیما، اصحاب رسانه در کرونا و اطلاع رسانی مناسب در این بحران، از آنان دعوت کرد تا در مستندسازی افتخارآفرینی های حوزه سلامت در همه گیری کووید۱۹ نیز با مجموعه سلامت مشارکت داشته باشند.

دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق نوبت های سه گانه واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۳ و ۷۲ صدم درصد در نوبت اول، ۸۷ و ۷۹صدم درصد در نوبت دوم و ۴۹ و ۱۷ صدم درصد در نوبت سوم رسیده است.

بررسی مصوبه های نشست پیشین ستاد مدیریت کرونا، ارائه آخرین گزارش ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش های عادی و ویژه بیمارستان ها و آمار ورودی جدید بخش های کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، دیگر محورهای این نشست بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied