شمانیوز
شما نیوز

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان سروستان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهدای سروستان بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان سروستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه برنامه سفر خود به استان فارس در شهرستان سروستان حضور یافته و از خدمات بیمارستان شهدای سروستان بازدید کرد.

او در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهدای سروستان، نحوه اعزام بیماران به مرکز استان و فرآیندهای خدمت رسانی در این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

گفت و گو با کارکنان این بیمارستان و بیماران مراجعه کننده پیرامون نحوه خدمت رسانی در این مرکز درمانی، دیگر محور این بازدید نظارتی بود.

بیمارستان شهدای سروستان با ۲۹ تخت فعال و هفت هزار مترمربع زیربنا در سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده و دارای بخش های اتفاقات، داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، سی سی یو، زایشگاه، دیالیز، تالاسمی، اتاق عمل، داروخانه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، سونوگرافی و کلینیک ویژه است.

این بیمارستان با حضور ۱۳ پزشک متخصص در حوزه های داخلی، اطفال، قلب، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، توانبخشی، ارتوپدی، طب اورژانس، چشم پزشکی، جراح عمومی، بیهوشی، روانپزشک، رادیولوژیست و فیزیوتراپی، همچنین ۶ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمانی و اداری، پذیرای مراجعان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه از محل ساخت بیمارستان جدید شهدای سروستان بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی