شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی 250 مدرسه مجازی در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس از راه‌اندازی 250 مدرسه مجازی به صورت فراگیر در استان فارس خبر داد.

راه اندازی 250 مدرسه مجازی در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار یدالله بوعلی در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج فارس گفت: به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با پهنه وسیع مجازی و راهبردهای مقابله با نبرد نرم دشمن در این فضا، از سوم مرداد ماه جاری، 250 مدرسه مجازی به صورت فراگیر راه‌اندازی می‌شود.

وی به اقدامات دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز با دشمنانی روبرو هستیم که برای حفظ قدرت و منافع خود راهی را ترسیم کردند که شامل بهره گیری از منافع سایر کشورها می شود.

وی اظهار داشت: اگر کشورهای غربی قرار باشد در دنیا حضور داشته باشند راهی جز اینکه اختیار کشورها را در دست بگیرند، ندارند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: کشورهای غربی و دشمنان به هر طریقی ورود می کنند و هر کاری می کنند که کشورها استقلال نداشته باشند و به همین دلیل شاهد هستیم در عرصه مجازی، به صورت گسترده فرهنگ و آداب غرب ترویج می‌شود.

وی خطاب به جوانان بیان کرد: امروزه کسانی که باید در عرصه  فضای مجازی مقاومت کنند شما جوانان هستید.

او با اشاره به اینکه سپاه فجر هم توانسته فعالیتهای پررنگی در عرصه فضای مجازی داشته باشد تصریح کرد: مرکز آموزش فضای مجازی، با هدف تربیت سربازان عرصه نبرد نرم راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: نقش ورود آگاهانه بسیج به حوزه سواد رسانه‌ای، ساماندهی فضای مجازی، آگاهی سازی و اشرافیت شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی بسیار آن، حائز اهمیت است که به همین منظور سازمان فضای مجازی سپاه فجر بر اساس وظیفه ذاتی اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه گردهمایی فعالین فضای مجازی بسیج نموده و مدارس مجازی نیز با همین رویکرد ایجاد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied