شمانیوز
شما نیوز

تسهیلات ۳۰ میلیونی به دانشجویان علوم پزشکی ارائه می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آمادگی این معاونت با همکاری و مشارکت مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس برای ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به دانشجویان واجد شرایط خبر داد.

تسهیلات ۳۰ میلیونی به دانشجویان علوم پزشکی ارائه می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز،دکتر «محمدحسین انباردار» ارائه این تسهیلات را در راستای اجرایی کردن سیاست های حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت در این معاونت معرفی کرد.

او توضیح داد: بر اساس اجرای سیاست های حمایتی و نیز ارائه بسته های تشویقی برای توسعه سیاست های جوان سازی جمعیت و نیز فرزندپروری، با توجه به مصوبات قرارگاه مربوطه، مقرر شد تا به دانشجویانی که طی یک سال گذشته اقدام به ازدواج کردند و یا صاحب فرزند شده اند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه با شرایط ویژه پرداخت شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: موضوع جوان سازی جمعیت و فرزندپروری، از دغدغه های اصلی و سیاست های مهم این معاونت به شمار می رود و سیاستگذاری های متعدد و متنوعی در این زمینه در حال برنامه ریزی است.

دکتر انباردار اعلام کرد: این تسهیلات قرض الحسنه با حمایت و مشارکت مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس و از طریق بانک رسالت قابل پرداخت است.

او اظهار کرد: دانشجویان واجد شرایط برای نام نویسی و امتیازبندی، باید در اسرع وقت تقاضای کتبی خود را به واحد امور رفاهی دانشجویان، واقع در طبقه زیرزمین ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied