شمانیوز
شما نیوز

تامین نیازهای حوزه سلامت با همکاری شرکت های دانش بنیان

نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

تامین نیازهای حوزه سلامت با همکاری شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، رییس دانشگاه در نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، تاکید کرد: نیازهای حوزه سلامت را میتوان با همکاری شرکت های دانش بنیان تامین کرد که این امر نیز مستلزم نگاه ویژه تری به اهمیت شرکت های دانش بنیان دارد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به حمایت های مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان در حیطه فعالیت های حوزه سلامت برای توسعه محصولات سلامت محور، لازم است شرکت های دانش بنیان استان فارس نیز برای تامین نیازهای حوزه سلامت به ویژه تجهیزات پزشکی، بر همکاری خود با مجموعه دانشگاه بیافزایند.

او ادامه داد: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت محور است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت شرکت های دانش بنیان، به مسوولان دانشگاه برای تسریع در رفع دغدغه های این شرکت ها و عملیاتی شدن فعالیت های آنان در عرصه تولیدات محصولات سلامت محور تاکید کرد.

دکتر سید وحید حسینی همچنین در این نشست اقدامات ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان مانند استقرار شرکت های دانش بنیان، فرهنگ سازی و آموزش، توسعه همکاری با صنعت، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان و تدوین آیین نامه های استقرار شرکت های دانش بنیان را مورد بررسی قرار داد.

همچنین معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied