شمانیوز
شما نیوز

حجاب و عفاف،محور برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پرداختن به موضوع حجاب و عفاف را یکی از مباحث بسیار مهم و محوری این معاونت برشمرد.

حجاب و عفاف،محور برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» با اشاره به برگزاری نمایشگاه چهار روزه پوشاک حجاب و عفاف، از گسترش برنامه های این حوزه با همکاری کمیته پوشش و اخلاق حرفه ای و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد.

او اضافه کرد: موضوع رعایت حجاب و عفاف در تمامی سطوح جامعه امری مهم و بنیادین است و در دانشگاه به عنوان یک نهاد تربیتی، علمی و خدماتی، این موضوع از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: رعایت حجاب و پوشش اسلامی در یک دستگاه اجرایی، یکی از بارزترین نشانه های نفوذ فرهنگ اسلامی و قرائت صحیح از آموزه های دینی اسلام در آن مجموعه به شمار می رود.

دکتر انباردار ادامه داد: در دستگاه های اجرایی و آموزشی مانند دانشگاه علوم پزشکی شیراز که موظف به ارائه خدمات سلامت در رده های مختلف به تمام اقشار جامعه است و ارتباط مستقیم و مداوم با جامعه دارد و از سوی دیگر یک مرکز علمی و تربیتی به شمار می رود، ضرورت رعایت این موارد بیش از سایر دستگاه ها است.

این عضو کمیته پوشش و اخلاق حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری نمایشگاه «اقلام حجاب و عفاف» در دانشگاه گفت: این نمایشگاه با همکاری کمیته حجاب و عفاف، معاونت فرهنگی و دانشجویی و شورای رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با هدف آشنایی هر چه بیشتر بانوان کارمند با تنوع پوشاک دارای با تعاریف استاندارد پوشش اسلامی و مقررات اداری و همچنین سهولت دسترسی و تهیه این اقلام با قیمت مناسب برگزار شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه با تقدیر از استقبال مناسب بانوان این دانشگاه از این نمایشگاه، برگزاری برنامه های هدفمند و متنوع با هدف ارتقای سطح فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه را از دیگر برنامه های این معاونت در ماه های آینده برشمرد.

گفتنی است نمایشگاه اقلام پوششی حجاب و عفاف به مدت چهار روز در نمازخانه ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار و با استقبال کارکنان، دانشجویان و اساتید زن دانشگاه، مواجه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied