شمانیوز
شما نیوز

با تخلفات بهداشتی آرایشگاه‌ها برخورد می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: نظارت مستمر بر آرایشگاه‌ها به‌ منظور رعایت موازین بهداشتی در این واحد‌های صنفی در سطح استان در دستور کار تعزیرات است.

با تخلفات بهداشتی آرایشگاه‌ها برخورد می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، غلامرضا سالاری گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان با همراهی بازرسان شبکه‌های بهداشت و اتاق‌های اصناف، بصورت دوره‌ای از آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بازرسی به عمل می‌آورند که در این راستا و با توجه به اینکه خدمات ارائه شده توسط این صنف ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد، رعایت موازین و مقررات بهداشتی در این واحد‌های صنفی با حساسیت بیشتری رصد می‌شود.

او از رسیدگی به ۱۳۶ پرونده تخلفات آرایشگاه‌های مردانه و ۳۶۳ پرونده تخلفات آرایشگاه‌های زنانه در شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات در این آرایشگاه‌ها مربوط به موارد بهداشتی بوده که در بازرسی‌های سرزده توسط بازرسان تشکیل پرونده شده و احکام قانونی نیز برای متخلفان اعمال شده است.

سالاری تشدید مجازات‌های تعزیرات حکومتی را بر اساس مصوبه سران قوا یادآور شد و افزود: جریمه نقدی ۸ تا ۴۰ میلیون ریالی برای عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در این پرونده‌ها اعمال می‌شود که البته در صورت تکرار تخلف، این مجازات‌ها تشدید می‌شود لذا واحد‌های صنفی می‌بایستی دقت لازم را در این رابطه به عمل آورند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بهترین و موثرترین نظارت را نظارت مردمی عنوان کرد و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف آرایشگاه‌ها را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۳۲۳۴۰۰۰۰ گزارش کنند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم به عمل آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied