شمانیوز
شما نیوز

شهدا عامل وحدت در کشور هستند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی جمعی از مدیران این معاونت، به مناسبت هفته دولت، بر مزار شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت شیراز در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز حضور یافت.

شهدا عامل وحدت در کشور هستند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، شهداء را نقطه اتصال و فصل مشترک همه عقاید، سلیقه های سیاسی و احزاب در چارچوب جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

دکتر «محمدحسین انباردار» دیدار با شهداء را تجدیدمیثاق با آرمان های اصیل و اصول اولیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دیدار در هفته دولت، به نوعی یادآور لزوم تعهد و خلوص باطن به ویژه در دولتمردان و مدیران است.

او ادامه داد: شهداء، نقطه اتصال و فصل مشترک همه عقاید، سلایق سیاسی و احزاب در جمهوری اسلامی ایران و یکی از عوامل اصلی تحکیم وحدت و یکپارچگی کشور هستند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه  علوم پزشکی شیراز انتقال آرمان ها و اندیشه پاک شهداء را یکی از رسالت های معاونت فرهنگی دانشگاه عنوان کرد و افزود: معرفی جهان نگری، افکار و آرمان اصیل شهداء می تواند نسل حاضر را با نگرش این اسوه های مقاومت و صداقت آشنا ساخته و با تقویت همگرایی میان گروه ها و عقاید، امنیت داخلی و خارجی کیان اسلامی را ضمانت کند.

دکتر انباردار ارتباط نزدیک با خانواده معظم شهداء، جانبازان، همرزمان شهداء و راویان فتح را از راهکارهای آشناسازی نسل سوم انقلاب با شرایط ویژه سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و روزهای دفاع مقدس و روشی مطلوب برای مقابله با تبلیغات و سمپاشی های دشمنان و شیطنت های رسانه ای دشمنان عنوان کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و هیات همراه در این آئین ضمن زیارت مزار شهدای گمنام جنگ تحمیلی، شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم و زیارت قبور شهداء، قرائت فاتحه و نوحه خوانی، با حضور بر مزار سردار شهید حاج «عبداله اسکندری» و شهید «عباس دوران»، با آرمان های این شهیدان والامقام تجدیدمیثاق کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied