شمانیوز
شما نیوز

کپی شناسنامه دردسرساز شد

​فرمانده انتظامی "فسا" از دستگیری دو نفر خبر داد که با سوء استفاده از کپی شناسنامه فردی ناشناس، سیمکارت تلفن همراه خریداری کرده بودند.

کپی شناسنامه دردسرساز شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ "محمدهاشم قسام" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت پیامک با مضمون صدور سیم‌ کارت بدون اطلاع و به نام وی در یکی از دفاتر نمایندگی تلفن همراه، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: افسران پلیس موفق شدند با بررسی‌های تخصصی ابتدا دفتر نمایندگی صادر کننده سیمکارت و سپس افرادی که با سوء استفاده از کپی شناسنامه شاکی سیمکارت دریافت نموده بودند را شناسایی کنند.

سرهنگ "قسام" از دستگیری متهمین گفت و ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد در تصادف خودرو شاکی با یکی از اعضاء خانواده متهمین، کپی شناسنامه وی نزد آنان باقی مانده بود که متهمین پس از مدتی با سوء استفاده از آن، اقدام به دریافت سیمکارت تلفن همراه کرده بودند.

فرمانده انتظامی "فسا" به لزوم هوشیاری شهروندان در واگذاری اصل و کپی مدارک هویتی خود به سایرین به منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه اشاره کرد و گفت: متهمین دستگیر شده به همراه مسئول دفتر نمایندگی تلفن همراه به دلیل سهل انگاری در احراز هویت، با پرونده متشکله روانه داسرا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied