شمانیوز
شما نیوز

پیگیری مطالبات مجموعه سلامت فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی، پرداخت مطالبات مجموعه سلامت فارس را پیگیری کرد.

پیگیری مطالبات مجموعه سلامت فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز،دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در دیدار با «احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی، به بررسی راهکارهای تامین مطالبات مجموعه سلامت فارس پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با اشاره به توانمندی های مجموعه سلامت فارس در ارائه خدمت به بیماران گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب های مهم پزشکی کشور، روزانه پذیرای بیماران بسیاری از سایر استان ها و به ویژه مناطق جنوبی کشور است و همین امر گستردگی مضاعفی به حجم خدمات مجموعه سلامت فارس بخشیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اعلام اینکه هم اکنون تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان فارس فعالیت دارد، تسریع در ساخت و بهره برداری از بیمارستان جدید تامین اجتماعی در شیراز را گامی موثر در توسعه خدمات این حوزه دانست و اظهار کرد: گسترش امکان درمان مستقیم بیماران با توسعه مراکز زیرمجموعه این سازمان در استان فارس، می تواند رضایتمندی بیماران را در زمینه دریافت خدمات سلامت به همراه داشته باشد.

در این نشست ضمن بیان مطالبات مجموعه سلامت استان در حوزه های مختلف، راهکارهای تامین این مطالبات، مورد بررسی و تبادل نظر مشترک قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied