شمانیوز
شما نیوز

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

طرح جامع ایمن سازی مراکز درمانی در فارس اجرا می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بررسی طرح جامع ایمن سازی مراکز درمانی دانشگاه به همت اداره HSE خبر داد.

طرح جامع ایمن سازی مراکز درمانی در فارس اجرا می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل با اشاره به اهداف کلی طرح جامع ایمن سازی مراکز درمانی دانشگاه گفت: این طرح با هدف یکپارچه سازی پایش و ارزیابی و بهبود مستمر وضعیت ایمنی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با برگزاری نشست‌های مختلف با حضور مسوولان و کارشناسان مربوطه بررسی شد.

او با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش ایمنی در مراکز درمانی تدوین شده است که به صورت منسجم و ساختارمند، خطرات بالقوه و بالفعل در سطح مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه را شناسایی می‌کند، افزود: انجام اقدامات اصلاحی که به صورت فاز به فاز اجرایی می‌شود، به بهبود مستمر وضعیت ایمنی در مراکز درمانی منجر می‌شود.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این باره گفت: هدف از این طرح، علاوه بر ایمن سازی مراکز درمانی، تسهیل فرایند دریافت گواهی تاییدیه‌های ایمنی از جمله آتش نشانی و تمدید پروانه مراکز درمانی است.

منصور فرزادفرد افزود: سازمان آتش نشانی همواره برای پیشگیری از حریق و حوادث به ویژه در مراکز حساس مانند مراکز درمانی تلاش می‌کند، به همین منظور این سازمان آمادگی خود را مبنی بر همکاری در قالب این طرح در راستای ایمن سازی مراکز درمانی اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied