شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی فارس:

کلاهبرداران ۱۰۰ میلیاردی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری ۴ نفر، پرونده کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در شیراز بسته شد.

کلاهبرداران ۱۰۰ میلیاردی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های اقتصادی در شیراز به پلیس آگاهی استان مراجعه و اظهار کرد افرادی ناشناس یک فقره برگ چک ۱۰۰ میلیاردی به نام شرکت جعل و اقدام به وصول آن در شعب یکی از بانک‌های اقتصاد نوین کرده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که کلاهبردارن پس از کلاهبرداری به شهرستان بابل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان پس از گرفتن نیابت قضائی به شهرستان بابل اعزام و ۴ نفر از کلاهبرداران را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: کلاهبرداران در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف و عنوان کردند پس از جعل چک و پاس کردن آن، در یکی از طلافروشی‌های شیراز ۸۰۰ عدد سکه بهار آزادی خریداری کردیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: از صدور چک مخدوش و خط خورده پرهیز و در صورت سرقت چک باید سریعا به بانک مراجعه و دستور عدم پرداخت آن را اخذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied