شمانیوز
شما نیوز

سردار تنگسیری تاکید کرد:

آمادگی کامل سپاه برای تکمیل درمان «آرتین»

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی برای انجام تکمیل روند درمان آرتین سرایداران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار علیرضا تنگسیری با حضور در منزل شهید سرایداران از آرتین جانباز خردسال حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) عیادت کرده و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

وی گفت: حضور گسترده و کم نظیر مردم فهیم و بصیر شهر شیراز در مراسم تشییع شهدای والامقام حرم مطهر احمدبن موسی (ع) نشانه بارزی از ولایت مداری مردم شجاع ایران اسلامی و حقانیت مظلومیت خون پاک این شهدا بود که پلیدی و خباثت این جنایت بر همگان آشکار کرد.

دریادار تنگسیری با اشاره به افول و زوال قدرت پوشالی دشمنان نظام اسلامی افزود: آن‌ها دیگر به آخر خط رسیده اند اینقدر خوار و ذلیل شده اند که وقتی دیگر نمی‌توانند در میدان نبرد مقابله نمایند و شکست پشت شکست مشاهده می‌کنند و نیستی و نابودی آن‌ها را فرا گرفته، ذلیلانه و به دور از چشم عناصر نظامی دست به اسلحه می‌برند و مردم غیرنظامی و بی دفاع را به شهادت می‌رسانند و مجروح می‌کنند این حرکات نشانه زوال و نابودی آن‌ها است.

او با ابراز محبت و تفقد از آرتین خردسال، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت جسمی و تکمیل روند درمان وی هرگونه ارائه خدمات درمانی و پزشکی نیاز باشد انجام می‌دهیم.

گفتنی است آرتین ۵ ساله در جریان حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پدر،مادر و برادر خود را از دست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied