شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس:

مشکلات فعلی ما نتیجه بدسلیقگی‌هاست

استاندار فارس گفت: مردم را باید همانند خانواده خود بدانیم، بخش زیادی از مشکلات فعلی ما نتیجه بدسلیقگی هاست لذا باید صادقانه در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم و از هیچ کوششی برای ایشان دریغ نکنیم.

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمدهادی ایمانیه در همایش جهاد تبیین، که با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: آنچه اتفاق می‌افتد و زمینه پیشرفت استان و کشور را فراهم می‌کند، بایستی برای مردم به درستی تبیین و معرفی شود؛ لذا رسالت و وظیفه سنگینی در این خصوص برعهده ماست.

استاندار فارس با اشاره به موج خروشان و باشکوه مردم استان، در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) گفت: برای جوانان و نوجوانان ارزش ها، پیشرفت‌ها و مسائل را به طور صریح و صحیح باید بازگو کنیم.

وی بر لزوم بازدید از کارخانجات، صنایع، معادن، توانایی‌ها و نقاط پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: اردو‌هایی به منظور بازدید جوانان و نوجوانان، از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده شود؛ چرا که باعث ایجاد اعتمادِ به نفس و شکوفایی آنان می‌شود و آینده درخشانی را برای کشورشان رقم خواهند زد.

او با تاکید بر اینکه، مردم را همانند خانواده خود بدانیم و به وظیفه خود در مقابل ایشان عمل کنیم، گفت: بخش زیادی از مشکلات فعلی، نتیجه بدسلیقگی‌ها وعدم توضیح دقیق چرایی و چگونگی انجام فرآیند‌ها و پروژه‌ها است؛ لذا باید صادقانه در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم و از هیچ کوششی برای ایشان دریغ نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied