شمانیوز
شما نیوز

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت:

۵۵٠٠ پروژه سلامت محور در حال ساخت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پنج هزار و پانصد پروژه عمرانی حوزه بهداشت و درمان در کشور در حال ساخت است.

۵۵٠٠ پروژه سلامت محور در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، بهروز رحیمی در بازدید از بیمارستان ٩۶ تخت خوابی ولیعصر شهرستان اقلید روند خدمت رسانی به بیماران را ارزیابی کرده و توانمندی‌ها و چالش‌های این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد و از پیگیری برای تکمیل و بهره برداری از هفت پروژه سلامت محور در اقلید خبر داد.

وی با اشاره به سفر دو روزه به استان فارس در راستای سلسله بازدیدهای دوره‌ای از خدمات سلامت در کشور گفت: نگاه وزارت بهداشت، مراقبت از سلامت مردم به عنوان یک تکلیف حاکمیتی است؛ چرا که حوزه سلامت در زندگی تمامی اقشار جامعه نقش مؤثری دارد و از همین رو، هرگونه چالش در این حوزه مورد توجه قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر هفت پروژه سلامت محور در شهرستان اقلید در حال ساخت است، افزود: این پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم تا پایان سال و تعدادی نیز تا هفته دولت سال آینده، تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی رسیدگی به تجهیزات پزشکی و تقویت نظام شبکه را از جمله اولویت‌های مجموعه وزارت بهداشت خواند که با هدف فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرای برنامه پزشک خانواده در سطح ملی، در حال پیگیری است.

رحیمی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید بی منت، با تمام توان و با جدیت باشد، گفت: اقدامات خوبی در حوزه سلامت کشور انجام گرفته که با توجه به ضرورت «جهاد تبیین»، باید بازگو شده و اطلاع رسانی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied