شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی فارس:

قاتل سریالی در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری قاتل سریالی 4 مرد استان فارسی در «فهرج» استان کرمان خبر داد

قاتل سریالی در کرمان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مردادماه سال جاری در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات مأموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد در این خصوص ادامه داشت تا اینکه گزارشی مبنی بر کشف خودرو مسروقه در شهرستان «فهرج» استان کرمان و دستگیری سارق آن واصل شد که با توجه به سرنخ‌های موجود، مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع با اخذ نیابت قضائی به آن شهرستان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فرد سارق دستگیر شده در استان کرمان همان عامل قتل در شهرستان فیروزآباد است که جهت ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به این شهرستان انتقال داده شد.

سردار حبیبی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس، قاتل 30 ساله به 4 فقره قتل اعتراف کرد و مشخص شد که این قاتل در مردادماه و مهرماه سال جاری و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و 3 نفر دیگر را در شهرستان فیروزآباد به قتل رسانده و تعدادی احشام را نیز از آنان به سرقت برده است.

وی با اشاره به اینکه افراد مقتول 50، 20، 60 و 57 ساله بوده اند، افزود: فرد قاتل در تحقیقات، انگیزه خود از وقوع قتل را سرقت احشام مقتولان عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف 2 قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاه این قاتل گفت: در این خصوص یک همدست این فرد قاتل نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی تأکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که استان فارس محل امنی برای اقدامات آنان نخواهد بود و مأموران پلیس برابر قانون و قاطعانه با اینگونه افراد برخورد می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied