شمانیوز
شما نیوز

توزیع کالاهای اساسی در فارس با ۲۵ درصد تخفیف

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ۳۴ قلم کالای اساسی با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف تا پایان ماه مبارک رمضان در فارس توزیع می شود.

توزیع  کالاهای اساسی در فارس با  ۲۵ درصد تخفیف

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، علیرضا شیخ در خصوص توزیع کالاهای اساسی به خبرنگاران گفت: طرح فجر تا فطر در فارس با هدف تنظیم قیمت‌ها در بازار و هدایت مایحتاج ضروری مردم با قیمت مناسب به سفره خانواده‌ها به اجرا در آمده است و بر اساس این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طرح «فجر تا فطر» از ۱۲ بهمن ماه در سطح کشور برای عرضه کالاهای اساسی در جامعه آغاز شده است.

وی اظهار داشت:در قالب اجرای این طرح توزیع ۳۴ کالای اساسی در سطح استان فارس و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ این استان شروع شده که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر ادامه دارد.

شیخ با بیان اینکه تلاش می‌شود در صورت نیاز بازار این طرح در طول سال نیز تداوم داشته باشد، افزود: با اجرای این طرح ۳۴ قلم کالا اساسی که مایحتاج ضروری مردم است با ۱۰ الی ۲۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: کالاهای اساسی مهم در حوزه لبنیات، پروتئینی و خوار و بار در این طرح زیر قیمت بازار به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

او ادامه داد: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی هستند که در قالب این طرح عرضه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied