شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

برخورد با هنجار شکنان در چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس با هنجار شکنانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال را دارند به شدت برخورد می‌کند.

برخورد با هنجار شکنان در چهارشنبه سوری

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیین هایی که در کشور وجود دارد بسیار زیبا و خوشحال کننده اند اما برخی در تلاش اند تا با ایجاد ناهنجاری زمینه ساز بروز مشکل برای خود و دیگران شوند.

وی ادامه داد: تنها ۱۰ درصد از افراد به دنبال ایجاد مشکل برای سایرین هستند از این رو پلیس در راستای انجام وظیفه ذاتی خود که تأمین کننده امنیت است در چهارشنبه آخر سال در صحنه حاضر شده و با هنجار شکنان برخورد قانونی و قاطعی خواهد داشت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی فارس طی یک هفته گذشته بیش از ۲۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و در این رابطه ١٥ فروشنده و توزیع کننده دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی فارس در خصوص برنامه‌های پلیس برای نوروز ۱۴۰۲ نیز بیان کرد: نیروی انتظامی با شعار «نوروزی متفاوت، با پلیسی مقتدر و حرفه‌ای» به استقبال سال جدید و نوروز ۱۴۰۲ می‌رود این در حالی است که در این طرح بیش از یک هزار و ۳۰۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده راه اندازی شده است.

وی به عملکرد پلیس در سال ۱۴۰۱ پرداخت و بیان کرد: طی ۱۱ ماهه امسال ٧٥ باند فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر شناسایی و ٤٥ تن انواع مواد مخدر از آنها کشف شد و در این رابطه ٨٩٧ خودرو و ١٩٧ موتور سیکلت توقیف و ١٢ هزار و ٤٣٥ نفر دستگیر شدند.

او همچنین با اشاره به افزایش ۸ درصدی فوت شدگان و افزایش ۱۲ درصدی مصدومین سوانح جاده‌ای در این بازه زمانی در استان، گفت: در سطح شهرها رفتار ترافیکی مردم ارتقا یافته و در همین راستا با کاهش آمارهای جرح و فوتی مواجه بوده‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied